Thursday, October 28, 2010

.tips melawa cara innz budak malas.

ari tu kan aku ade seminar leadeship .
speaker tuh bagi tips berpakaian untuk pegi interview .
ade satu yang attract attention aku .


baju bercorak , tudung plain 


kau taw , selama ni , aku macam keling .
baju bercorak , selendang bercorak .
tetibe aku rasa malu ya amat bila fikir aku yang dulu .
gila selekehh bhaii ~
grr xD

tapi lepas dah attend seminar tuh , aku dah reti nak mix and match baju.
tade dah , baju bercorak , tudung juga bercorak .
baju kurung , aku pakai dengan plain shawls / tudung .
kalau tade pain shawls kaler same dengana baju , aku pakai jeh shawls hitam .
hitam = selamat .
hehe xD

ohh ~ aku juga bermekap ke kelas oke .
muka aku tak flawless , mata aku tak galak , bulu mata tak lentik .
jadi kene tambah supplement sikit .

  1. pakai moisturizer dulu . biarkan kering jap .
  2. pastu pakai bedak tabur (yang dalam botol tuh) bukan compact yep .
  3. pastu baru pakai compact powder . sapu ala kadar jeh .
  4. pakai eyeliner plak .
  5. last pakai lipgloss


dah siap .
eyeliner tuh macam dah jadi needs aku dah .
kalau tak pakai , aku rasa muka macam tak siap jeh .
hoho ;p

kasut ?
ko jangan tanya .
aku pegi kelas pakai SELIPAR jehh .
HAHA !
kalau rajin , baru pakai kasut .


tak yah heavy de mekap tuhh .
ekseseri pun ta yah nak over sangat .
nak letak reben besar lahh kat kepala , nak pakai cekak lip lap lip lap lahh . rantai labuh sampai perut lahh .
tak yahhh tuh sume .




kau taw , pompuan suke bergaya dengan over .
susah nak jumpe pompuan yang bergaya dengan simple macam aku . (panggg)
kah kah kah !

8 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

satu soklan~ ko pmpuan ke? hahahahaha

Hizami Li said...

hehe.
okeh r tu.
tkaut over2 sgt, pelik nanti muke.
hehe.
XD

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com


sih hooooooooooooott .
haha xD

gua perempuan lah der .
hahaha

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

kannn
nanti nmpk mcm badut jeh ;D

Anonymous said...

simple la best. natural beauty gitew. aww!:)

IKRAM said...

saya tak boleh baca ni, saya lelaki :D hahaha...

IKRAM said...

haha.. dah terang2 header ada gambar prempuan, takkan awek kot, kalau awek bek nagi awek je blog tu :D wuhuhu

Milimilo said...

bagi aku la,baju corak tudung plain, baju plain tudung corak ni, oldskool gila. ingt x dulu time sekolah bljr khb ada tajuk ni gak.masa form 1 kot. aku rasa bila tudung corak baju corak lg best kot.baru r nampak mcm pokok bunga yg tgh begerak sampai nanti rama2 pn konfius.hahah.teteba. ;p