Thursday, October 28, 2010

.macam macam hal lahh #2.

ini sambungan cite semalam .
entry aku macam tak complete ke ?
senang cite , malam tadi , aku biar jeh motor aku tuh .
kau nak suh aku buat ape ?
isi minyak , aku taw lahh .
kah kah kah !

tengah hari tadi , aiman datang .
dia lah yang bawak motor aku pegi kedai .
aku dok tunggu jehh .
hehe xD
tahu tahu jeh dah siap ;p

jadi , terima kasih kat aiman lagi .
4 tahun aku kat sini , selagi aku pakai motor , selagi tuh lahh nama aiman yang aku sebut bila ade masalah .
sorry aiman ;D

oke . nabil dah settle .
pe plak masalah rini tahhh .

haaaa petang tadi , aku beli nasi lemak .
tapi kau taw ape ?
ouhh kali ni nasi tak pedas .
jadi , tiada pepeluhan mahupun hingusan berlaku .

satu soklan : mahal sangat ke santan weyhhh ?

nasi lemak yang aku makan tade rase santan langsung .
ke mak cik pakai resepi baru ?
grr x(
TAK NASI LEMAK lah ceni T_____T

dalam price list , ade sambal kerang , tapi bile tengok tade pun lauk kerang T___T
jadi , makan lah lauk sardin ;(



aku still tak puas hati dengan nasi lemak tuhh .
rasa macam nasi biasa jehh .
marah ni .

7 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

la 2 je ending cite smlm.. haha..
yg nsi lmk 2 mybe die gune nsi biase je kot.. lgpon die mls nak perah klape wt sntn..

Kaizen Shinobi.com said...

chesz~ aq ingat pe la cite pasal moto kau tuh~ hahaha

nasi lemak tuh special tuh~ ngehahaha

oranglidi said...

cer try santan dalam kotak. murah skit rase. hehe

Misshy Innz said...

@Fariq

skunk beli jeh kat kedai .
bukan susah pun ;p

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

pe ?
ko ingat dah meletop ?
haha xD

Misshy Innz said...

@oranglidi

yeke ?
bukan mahal ke ?
sebab packaging lagi .

fikah © said...

huwaaa~~
takleh bayang kalo nasik lemak tu takde rasa santan langsung.
tak kaw la macam tu.