Tuesday, October 5, 2010

.apa masalah kau ni?.

"apa masalah kau ni innz ? asal dah tak update blog macam selalu ? asal entry kau sehari satu pun susah nak tengok ? "

lalalalalaaa ~
bila kawan-kawan tersayang mula concern pasal blog cikai saya.
rasa macam dihargai dan dikenali .
wahhh !
*panggg sejibik*

nak kata busy , busy lah jugak .
tapi sempat je lagi aku layan fb pe sume .
kau ingat aku tak bukak blog ke ?
kalo tak, macam mana aku moderate komen ?

nak kata malas tuh , tade lah malas sangat .
aku cuma blurr .
tak taw nak cite ape .
pelik kan ?
salu kan aku banyak cakap .
so , mesti banyak nak taip gak .
tapi ntah .
macam tade idea nak membebel .
ape ? kau hengat nak membebel tuh tak pakai idea ke ?
HAHA !

tape-tape , nanti kalo ade idea , mesti banyak punye entry .
bace lah korunk sampai muntah yup .

perasan tak aku tak balas komen ?
hihihi ;D
aku bukan sombong yawww .
(i bukan blogger pemes. blogger cikai jah)
aku malas .
waaaaaaaaaaaaa larikkkkkkkkkkkk ;D









p/s : lelaki pun mengumpat ouhh .

6 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

hahahahaha tetibe nak sentap lak kalau takde idea nak update...

ngehahaa


cheh... ingat pompuan je ke leh mengumpat? hahahaha

Unknown said...

wey weyy!









komen xde motif

Dhut Ozil said...

iyola la tu cikai...taw la pemes..nk malu2 lak...heee~

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi


hahaha .
ape jeh lahh yang korunk umpat kan eh ?
theee ~~~

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

rindu aku lah tuh .
haha xD

Misshy Innz said...

@Dhut Ozil

pemes celah mana . esh `