Thursday, October 7, 2010

.mungkin ada dan boleh jadik mungkin takde.

ape bende aku merepek ni ?
hai semua pengunjung blog cikai .
ape khabar ?
dah makan ?
dah mandi ?
oke. tak yah jawab eh .
HAHA !

aku cume nak bagitaw yang mungkin blog cikai ni akan ade seorang lagi penulis .
hehehe xD
suke takk ?
kalo tak suke pun , kene suke gak .
lalalalalaaa ~

aku kan macam dah jarang updated blog .
asek-asek masuk tade update .
cean korunk . (cehh macam ade orang kesah plak kann)
bile-bile aku tak update nanti , dia tolong update oke .
opkos lah different story sebab dah different person kann .
korunk support dia oke .
dia bukan blogger ouhh ;)
kalau dia ada buat salah , korunk tegor lah ye .
jadi, pasni kene peka lahh sikit .
tengok kat bahagian yang menconteng tuh sape .
so, korunk taw lahh sape yang tulis entry , aku atau dia .
hehehe xD


chow !




motif : saje letak gamba feveret . wakakaka xD [ X-LARGE punye ! lalalaaa~ ]

t/t : aku nak masuk a few contest yang blogger buat tapi bile kene tag orang lain , aku jadi malas . T___T


11 bantah cakap cikgu:

. . . h u s n a . . . said...

haha.... tag je, letak je nama sesiapa... kalau org tuh tanak buat, nak wat cne..

kaizen shinobi said...

bese r... diari budak malas~ hahahaha

Ery Farieha said...

chantek


wow

susah nak dgr aku puji ni

waaakakakaka

aSmiDar said...

ade 2 owner la blog ni..
huhu..idea msti lain2....kan..:)

Misshy Innz said...

@. . . h u s n a . . .

kalo dah malas tuh , malas jugak yuk . hahaa

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

taw x pe . kah kah kah

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

wow.
jadik bertuah la aku ni eh ?
kah kah kah

Misshy Innz said...

@aSmiDar

aah . gitu lahh ;)

paan said...

sungguh malas kamu.. hahaha...

siapakah gerangan penulis itu ?? xde biodata ker ??

Diary Budak Sengal said...

akak nk taw x ? akk pnye blog nieyh ad trpapar kt dlm mjalh rmaje....ni 1st time kli st bkk taw....

Misshy Innz said...

@nur sakinah

aah taw3 ;D