Friday, October 15, 2010

.complicated.

  • assignment foundation of islamic economics
  • final group project business ethics 
  • presentation paper work leadership
  • presentation fiqh for economist 1
  • presentation marketing principles


duhh !
banyak keje lagi .
padahal 30hb dah final .
rasa macam BUSY +PACK gile semester ni .
salah aku ke yang amek subject ni sume ?
sumpah seteres .
tapi aku buat-buat tak busy sebab kalo busy kang , aku lupa sume bende , pastu terkejar-kejar , pastu lupa makan , pastu pening tahap extreme sebab perut kosong , pastu pastu pengsan atas katil .
ngeri kann ?
cakap ngeri jugak !

esok ade presentation paper work leadership .
kawan aku cite kene judged bagai .
ade 3 judges , pastu kitorang satu group kene duduk sebaris , judges akan point anyone yang dia suke , suh cite pasal paper work kau .
kalau kau tak taw pape , apa kau nak jawab ?
aku rasa, leader dia takkan tanya .
sebab opkos leader akan taw sume .
bunyi macam seram jeh esok .
oke. aku takut .
sebab aku tak taw pape .
leader aku pun tak inform pape .
aku dah lah missed class last week .
gara-gara overslept .
kelas pukul 1000 , aku bangun kul 1030 .
bijak kann aku ?

isnin ade presentation marketing principles yang tertangguh .
aku akan pastikan kitorang group first yang present .
ahhhh dulikkk .
aku dah tade mood nak present .

selasa kene submit assignment FIE .
rabu presentation FFE.
jumaat submit group project BE .
pastu abeh keje .
minggu depan hectic .
in fact , hari-hari pack sebenarnya .
kalo ikut , memang tak bagi chance langsung untuk kau pergi dating , poye-poye kat genting bagai .
tapi disebabkan jiwa memberontak , aku ketepikan semua keje demi nak berjimba .
HAHA !

sile jangan contohi aku ;p
dah pemalas macam ni pun , ade hati nak grad awal lagi tuh .
kah kah kah .

jom mandi . nak g giant plak, nak beli kasut , tuk presentattion esok .
adios !

3 bantah cakap cikgu:

Syazwana said...

peh nak present kene beli kasot baru eh..hoho
btw awal giler exam..
ktorang akhir bulan 11..
so enjoy dulu..
ngahahaha

Misshy Innz said...

@..Syazwana..

kene ikut dress code .
kang tak pasal2 kene halau keluar ;p

Syazwana said...

wah yeke..
ktorang present pakai shirt n jeans
>.<