Friday, September 24, 2010

.kucing bergaduh di malam bulan mengambang.

ye . kucing bergaduh kat bawah .
kuat pulak tuh .
aku rase boleh dengar satu mahallah .
awat eh ?
taw dak ?

aku bukan nak cite sal kucen .
aku nak cite sal zack .
urgghh please lah innz .
stop it oke . zack zack n zack .

ala, blog aku kan ?
tak nak bace , ko skip .
aku agak free skunk ni .
so aku gugel lah perkataan zack zukhairi .
aku tengok kat images .
aku sampai dekat blog-blog yang ade cite pasal zack .
banyak hokeyhh .
siap teruja bagai zack add dia , zack private chat dia , zack bls komen dia .
aku bace pastu aku tergelak .
sebab aku pun pernah wat entry pasal dia .
sebab aku pun pernah rase keterujaan itu .
pehh . kipas gak aku eh . HAHA !
bile aku bace balik , aku maluuu oke .

ni link entry tuh --> entry .

kalo aku la jumpe abg zack yg kahchak lagi femes amos neyh.
mmg aku canang seantero donia.
hehe ;)
zack zuhairi kowttttt.
oke. stop it innz !

aku dah kotakan janji aku kan ?
aku dah jumpe dia, dan aku canangkan kat blog .
err walaupun tak seantero dunia .

tapi nak GELAK weyhhh .
aku ke yang taip ni ?
kah kah kah .





kite je yang terlalu agungkan seseorang padahal orang tuh tade pape pun .
aku tak rasa pun aura femes bile dok sebelah dia .
tak rasa nak amik gamba seribu pun dengan dia .
just treat him as a normal human being .

abangggg !!! nak mee kari weyhhh .

5 bantah cakap cikgu:

ZACK ENTRY said...

kalau cerita zack ni, macamana lak? hehe =P




latest entry - Ketahui Jantina Laptop/Komputer Anda

liyanaziz said...

innz!! duk sebut2 abg zz tu ye??
hahhaah.. angau ek?? =)

lama x jenguk sini.. line lem!

JelinaJoli said...

gua layan zed zaidi. nampak sembilu kaseh sket

ika~~ said...

love zack too..
tapi cam da lama dah dia menyepi..npe eh?

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

haha senyap2 dh femes.