Wednesday, September 15, 2010

.beraya dengan artis.

hola ! hola !
setakat pagi ni, aku happy  ^___^
jadi, mood nak tulis entry , agak menarik .
HAHA !
mende lah aku cakap ni .

semalam kan, aku cakap, aku nak pegi beraya dengan artis .
memang pun .
artis tuh sape weyhh ?
ko teka lah sendrikk .
dah banyak kali dah aku cite kat blog ni haa .
sile jeles lagi .
wakaka ;D
suke taw ai tengok uolz jeles-jeles .

semalam adalah hari beraya dan berjalan .
tahu takkk ?
semalam aku pegi umah kak VP.
haaa. kau ado ?
blogger pujaan ku .

den dah koba kek dio, toksah buek papo .
kitorang 3 orang jek .
tapi dio bega lak haa.
dibuek gak bihun sup .
seb bek sodapp ;)
kata suami dia, kami adalah food tester . hehe xD

before jumpe dia, tengok dia kat blog, agak lemah lembut dan sopan santun .
ha ! memang betul pun .
kurus oke dia .
pasni, agak2 dia cakap, dia gemuk , aku nak bantah laju-laju .
HAHA !

abang cakap, kak vp dengan abang laloque sporting and sempoi habis .
macam remaja lahh .
layan kitrog macam kawan-kawan jeh .

aku segan sebenarnya .
sebab aku kan baru 20 tahun .
budak laie haa.
^___^

pastu acara bergambar ,
itu wajib .
gambar ade kat fb kak vp and camera abang ,
abang belum bagi lagi .

pastu pegi seremban jaya .
pastu pegi PD .
abang ajak g mandi, tapi aku tak cakap dekat akak .
sebab aku tanak mandi .
hehe xD
first time ever pegi PD ikut highway nak ke JB.
sape bagi direction ni ?
HAHA !
tape3. kitorg memang suke jenjalan ;)

oke.
since abang brought his DSLR , wajib lah kitorg bertiga bergambar sakan .
gambar nan ado ye. harap maklum .
private .
HAHA !

lagi pun, aku sendiri tak sanggup nak tengok gambar sendiri .
macam mak orang weyhh .
gemok huduh hitam bagai .
pasni nak pakai jubah hitam dengan purdah sekali T____T

pastu ade orang saket .
cean dia. saket-saket tapi gagah lagi nak pegi beraya .
before balik rumah, aku singgah 7E jap .
beli ubat tuk dia .
aku rase macam bersalah plak 
dah lah susahkan dia .
dia saket, tak tolong, rase macam diri ini begitu sampah .
erk .

dengar pagi ni dah dapat makan roti canai .
dah sehat lah tuhh .
;D




gambar dari camera aku .dah pesan, jangan letak gambar . tapi saya degil . cene ?




p/s : saya harap kamu bahagia tanpa saya . saya juga sedang membina hidup baru . kenangan awak dan saya tetap ada .



18 bantah cakap cikgu:

liyanaziz said...

uit,, poie pd x ajak den yo?? sampai hati! wah, dapat jumpa blogger pujaan hati.. bila la yana nak dapat jumpa blogger pujaan yana.. =)

Unknown said...

dogil lak budak ni, den dah koba tak yah lotak gmba, lotak gak ha.... ;P

Misshy Innz said...

@liyana aziz

soon yana, soon ;)

Misshy Innz said...

@adrina sidek

dah bega, nak buek cano . haha

PutraRocker said...

bestnya..wooot3 o_O

viruspadu said...

alololo

pujaan hati ke. seb baik akak tak kasik otograf sekali HAHAHA

seronok dpt jumpa korang. Lenkali kalu tersesat2 kat taman akak, singgah la ye :)

Three Sister Collection said...

salam. saya da follow blog anda. thankss. ;)

Hizami Li said...

wah.
nak beraya dgn artis jugak.
haha.
:)

f.A.r.A.h said...

wah,best nyer! selamat hari raya yg ke6 :)

atok said...

zz lg heh

Unknown said...

hukhuk

tahniah berjaya jeleskan sy byk2 kali

waaaaaaaaaaaaaaaa

Misshy Innz said...

@PutraRocker

best gilek dow ;D

Misshy Innz said...

@viruspadu

haha.
tu lah.. lupo lak nak mintak otograf .;D

Misshy Innz said...

@a l y n n z a i l i n a

oke ;)
thx ;D

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

jom3 ;D

Misshy Innz said...

@f.A.r.A.h

slmt hari raya juga farah ;)

Misshy Innz said...

@atok

hoho .
dia jeh yang ade kat cni, atok ;)

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

macehh.
haha xD