Meet This Blog In Facebook !

Monday, September 20, 2010

.istimewa untuk abang dan kakak . (blog aku kan ?)


tiga beradik lain mak lain bapak lain rumah lain DNA .
berkongsi zodiak yang sama .
GEMINI .

24 May 1986 (abang)
7 June 1988 (kakak)
17 June 1990 (adik)

si abang, tiada adik perempuan .
si kakak, anak tunggal .
si adik , anak sulung .

si abang kalo boleh nak adik perempuan . sekarang si abang dah ada 2 orang adik perempuan .
si kakak sunyi sebab tiada adik beradik . sekarang si kakak dah ada abang dan adik .
si adik mahukan abang dan kakak . sekarang si adik dah ada abang dan kakak .

happy tak ?

surat dari si adik untuk si abang dan si kakak.

ke hadapan abang dan kakak . (sila melangkah maju setapak ke hadapan)

saya rasa sangat bertuah sebab ada abang dan kakak yang begitu baik terhadap saya .
saya rasa kita bertiga punya chemistry .
kalau di lihat dari tingkah laku dan sikap , kita bertiga ada persamaan .

cuma saya rasa , saya paling tak reti nak kawal perasaan .
cepat sangat merajuk dan marah .
mungkin sebab saya muda lagi kot . xD
kakak begitu juga, cuma dia pandai sikit kawal perasaan .
dia tak tunjuk sangat .
mungkin sebab kakak tak bape nak muda macam saya. hehe ;D
dan abang yang paling pandai kawal perasaan .
maintain cool .
cuma kadang-kadang burst out bila driving .
mungkin sebab abang paling tua antara kami ;p

nampak tak ? ikut urutan kan ?
like ! like ! like !

dua minggu bersama dengan abang dan kakak merupakan kenangan terindah dalam hidup saya .
walaupun sekejap tapi cukup terkesan dalam hati .
terima kasih abang dan kakak untuk semua .
saya harap kita kekal jadi siblings sampai bila-bila .
saya sayang korunk sangat .
hehe xD











bajet nak buat surat sedih tapi kang tak pasal-pasal dengan aku aku sekali nangis.
wakaka xD
aku tak pernah anggap abang adalah ZACK ZUKHAIRI yang pemes tuh .
sebab abang sendri tak suka .
aku anggap dia macam abang firdaus, abang angkat aku .
ouhh . abang firdaus ,adik rindu abang .
bile nak balik seremban ?
ke lupe jalan balik rumah ?
hehe xD

10 bantah cakap cikgu:

Syazwana Jamal said...

saya anak no-3
saya ada abang kakak adik laki and adik pompan..
ade gak sorg anak buah laki n sorg anak buah pompan..
hik3..

peace~

GRuNGe said...

Adik ke Innz. Aku ko tak nak panggil abang atau bro ke Inzz. hahahaha.

Hizami Rahim said...

erk.
zami anak sulung.
hehe.
:)

Ery Farieha said...

dah xde feeling lak tgk abang tu kat sini

hahahaa

nuyuEna said...

wah2..sy juge mahu sorg abg...sape2..meh jd abg sy..hik3..

kesan akibat adik badik sume pompuan..6org ok..6..huhu

I n n z said...

@Syazwana Jamal

wahh perfecto ! ;D

I n n z said...

@GRuNGe

tanak tanak tanak .
haha xD

I n n z said...

@Hizami Rahim

same lahh kite xD

I n n z said...

@Ery Farieha

hahah xD

I n n z said...

@nuyuEna

sape nk jadi abang nuyu ?
hehe xD