Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, September 21, 2010

.balik kampus, sume demam ye ?.

macam ramai jeh yang demam ni .
zami demam , classmates aku demam , aku demam .
takkan demam rindu rumah plak en ?
HAHA !


ada dua bende aku tak suke bila demam .
first , kene makan ubat pil .
ouhh aku memang susah nak telan ubat pil .
sebotol air pun belum tentu pil boleh ditelan .
jadi, kene pecahkan ubat .
macam budak-budak kan .
macam lah aku bila dah kawen , pastu pregant, pastu pantang , kan kene makan ubat pil .
wekkksss ;p

secnd , mandi .
badan panas tapi sejuk .
bile nak mandi , kene plak air sejuk .
memang macam kene genjatan aku .
heh .
nak mandi air panas memang tak lahh .
rajin plak aku yang lembik ni nak tadah air panas kat water cooler untuk mandi kan .
lagipun ibu tak bagi mandi air panas .
tak sejuk lah badan .
bile nak sehat .
kan3 ?

ops batuk plak ;D


3 bantah cakap cikgu:

Syazwana Jamal said...

semoga cepat sembuh..

peace~

miss dilla said...

hahahah...
aku pon demam!!

Anonymous said...

pakai tudung on off ke awak?
dosa pahala ingat sikit ya
sekadar menegur :)