Sunday, September 19, 2010

.sedih + gembira = sera.

sweather aku hilang lagi .
sape lah yang tak takut dosa ni menibai sweather aku .
lokasi kejadian : parking motor mahallah nusaibah .
ini kali kedua barang aku hilang dekat tempat yang sama.
dulu helmet .
sekarang sweather .
cibai !
ko miskin sangat kan .
boleh tak aku nak cakap parking motor kat sini dah tak selamat ?
sikit ari lagi , ade lah yang angkat NABIL aku tuh kan?
celakak .

niat kat hati nak update pasal semalam .
tapi tak boleh .
sebab dah kene skodeng .
no more freedom in blogging.
tapi nak update cikit jeh .
HAHA !
aku kan degil.

well , semalam adalah hari terakhir aku kat seremban before balik KL .
sedeyhhh T____T
sedih nak berpisah dengan kancil merah comel ibu yang banyak berjasa untuk 2 minggu bercuti .
boleh kata hari-hari khidmat beliau aku perlukan .
esh . tak boleh ingat pasal semalam .
rasa rindu plak .

semalam aku dah feeling-feeling sedih tahap dewa dah .
rase nak buat pantai air mata dalam umah .
tapi kann.....................
tibe-tibe di kala hp sedang di charge di hall umah , ia menyanyi lagu riding solo tanda ada mesej masuk .
tatkala itu hati berbunga riang .
weee ;D


oke dah .
tak boleh cite banyak-banyak .
diari budak malas skunk dah kene skodeng .
bahaya .
korunk ta yah lah masuk magazine .
nanti sek kene stalk jeh .
gerun oke ;D

2 bantah cakap cikgu:

JelinaJoli said...

oh, takziah.
botol spritzer aku pon kena kebas hokkey!!!

Jujurara said...

hahahaha...perh..marah abis seh..relax la wak oi..2 mknenyer owg yg rembat tu swoh beli sweter baru pakai duit raye~~~~~