Meet This Blog In Facebook !

Monday, September 27, 2010

.perempuan #1 [edisi : gigit kasut]

perempuan sanggup buat apa sahaja untuk tampil cantik walaupun ia menyakitkan . - quoted .

kau beli kasut baru . (bukan kasut terpakai yep)
esok tuh kau pakai bawak pegi kelas/office/dating/what so ever .
tetiba kaki kau rasa pedih sebab dah melecet .
kulit kaki dah terkopek .
darah-darah mula keluar.

"kaki dah melecet dah" kau berkata pada kawan dengan muka sedih sebab tahan sakit .
"kan aku dah pesan malam tadi, kasut baru, kau kene gigit dulu, baru lah kaki kau tak melecet" kata kawan kau pada kau .

ajaran sape lah ni weyhh ?
tak sanggup aku nak gigit kasut yang bau kedai kimia .
yang kompom tak bersih .
pastu dengan cap jari tah sesape tah .
tah orang tuh pegang ape tah before pegang kasut yang kau beli tuh.
geli takkk ?
dapat bayang takk ?

sape pernah buat macam tu ?
cepat ngaku .
toksah sesorok .


kata ibu : "huh ! merepek je semua tuh . kasut baru memang sume same . len kali pakai stokin ."

8 bantah cakap cikgu:

Najwa cik Qaseh said...

haaa...
penah kene pesan mcm tuh..
tapi tak pernah kot p0n...
mengarut jek...
kihkihkih

Camin said...

eh actually btol la....
tp tpulang la nk pcaye ke x

Drunbella Khoo said...

i selalu buat laa.
hahaha.
=D
okayy jer tak melecet pulak kaki.
gilaa gilaa.
bukan nak percaya tapi hentam laa cuba kan.
ahaks.

fynAz123 said...

ok, aku memang slalu buat..haha

I n n z said...

@Najwa cik Qaseh

taw x pe .
merepek jeh en . haha xD

I n n z said...

@Camin

ye ke ?
terbukti eh ? ;p

I n n z said...

@Drunbella Khoo

haha .
kalo betul, x pe lahh .
i rasa mcm x nk caye jeh ;p

I n n z said...

@fynAz123

mengaku juge .
hehe xD