Sunday, September 26, 2010

.250912010.

ouhhhhhhhh .
dah lame tak lepak kat shopping mall kat KL .
last jejak kaki ke TS tah tahun lepas agak nya .
Midvalley lagi lahh . tah 3 tahun lepas barangkali .
pemalas kan aku ?

semalam aku ke TS seorang diri .
sebab nak jumpe dia .
dia yang sanggup turun dari kuala lipis .
terharu tapi tak nak cakap .

semalam , first time aku jumpe dia .
dia cakap aku sembang macam dah lame kenal .
aku kan banyak cakap , peramah , tak sopan , friendly .
so , tak heran sebenarnya kalau aku macam tuh .
simpan terkejut awak tuh eh ;D

dah jumpa , destinasi pertama , food court .
lapa sebenarnya oke .
tapi disebabkan depan dia , dan demi nak jaga adab , (konon-konon perempuan sopan) , aku cakap aku tak bape nak lapa , sebab pagi tadi dah breakfast .
pastu order tom yam kung .
tak bape nak pedas .
bagusss ~
dia pun order yang sama .
heee tiru saya lagi ;D
pastu milo ais pun nak tiru orang .
hehe xD

ouh , kitorang pakai baju hitam semalam .
boleh kata , janji gak lah kot .
HAHA !

pas makan jalan-jalan .
pusing satu TS , sungai wang , low yat .
aku ingat nak cari hot ticket sebab dah tak tahan sehari topup RM 10 .
aku rasa dia pun sama .
tapi sekarang tak yah dah , sebab dia dah beli sim card maxis .
pehhhh . terharu tak kat situ ?
tak yah risau kredit berjalan macam air dah pasni .
sebab mesej dah 1 sen jeh .

petang semalam hujan kann .
ramai gak orang kat sane .
aku asek kene langgar jeh .
ko tak nampak ke aku yang gemok dan besar ni oi ?

lepas tuh dah tak taw nak pegi mana .
jadi , naik food court , lepak kat situ .
minum air tembikai  .
borak-borak .

malam tuh , dia ada tanya aku pakai henpon ape , aku dengan lurus nya jawab lah X3 .
dia cakap dia pakai henpon biase jeh .
aku yang lurus cam tiang letrik ni , sekali lagi , percaya lah kann .
sekali , henpon dy Nokia E series , siap WiFi , ade 3G , QWERTY pad .
rase macam nak lempang jeh dia .
HAHA !
asek kene tipu jehh =.='
tape3 . lu tungguuu .

dalam kul 715 camtu , gerak balik .
sebab dia kata last bas ke kuala lipis pukul 8 .
kang tak balik pulak dia .
plus , aku pun dah penat lahh .
dah lama tak buat keja menawaf bangunan .
(nak kata, sebenarnya dah lame tak dating . wakaka .)



eh eh dia bukan kekasih aku eh .
dia kekasih orang tuhh .
kire semalam jumpa secara senyap .
korunkkk pleaseee jangan gtaw gf dy oke .
HAHA !




p/s : aku nak post gamba sekali tapi cable nan ado kan . nanti je lahh aku post gamba tuh . what a boring entry without  any pictures .

5 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

wah.
ganas betul.
dating senyap2.
:)

zazaw said...

HAHA . best kan kadang-kadang dgn pakwe orggg

function :))

Fariq Jalil said...

wah..
cik innz..
dh pandai wt projek dlm senyap...

Anonymous said...

nak tgk gamba pelishhhh..

oh sy silent reader..lupe google acc punye pswword dats y pki anon.. jgn benci i tau :)

Dhut Ozil said...

dia tu sape...nk knal gak lah...