Thursday, September 30, 2010

.bila dah ade lesen.

"ade lesen tapi takut bawak kete . haaa gantung je lah lesen kau tuh kat leher ."

kata kakak sepupu aku pada kakak sepupu aku yang lain .

"essshhhh . tak boleh jadi ni . ain yang baru dapat lesen pun dah boleh bawak kete sampai paroi"

kata mak sedara aku pada aku .

"dah ada lesen , nak pegi , suke ati kau lahh "

kata ibu pada aku .

agak heaven sebenarnya bile ade lesen dan ade kenderaan .
ouhh kalo ade lesen , tade kenderaan , tak feel oke .
ia ibarat ;

"orang ada lesen , kau pun nak ade lesen , tapi simpan jehh ."

aku amek lesen afta abeh skola .
gilek lambat . orang f4 dah pegang P dah .
huu ~
ni gara-gara aku yang tak cukup umo.
form 4 , orang 16, aku maseh 15 tahun lagi .
oke. abaikan .

until now aku dah 4 tahun dapat lesen .
dan dah beberapa kali jatuh motor .
eh , tak rempit lah tak jatuh motor .
gile skema kau .
HAHA !

tapiii part tak syok bile dah ade lesen adalahhhhh .

"kak , kau bawak lah kete haa ."
"anta ibu g surau jap"

maksud aku bukan aku tak suke jadi driver .
aku oke jehh .
aku bukan macam izuddin yang MALAS nak drive . sek suh izwan jeh . haha  ;D
cume aku rindu nak duduk tempat passenger macam kekecik dulu .
rindu nak baring-baring dekat seat belakang .

tapi tak pe .
itu tandanya aku dah besar .
ouhh memang besar .

one thing aku suke sangat bile dah ade lesen adalahhh ;

"akak nak g jusco jap"
"akak balik malam cikit ye"

boleh keluar sesuke ati .
mana nak pegi , pegi lahhh .
kan best kan ?
tade lahh susah kan orang lagi.
hati pun manyak hepi .
hehehe xD

14 bantah cakap cikgu:

A Fans of Lee Family said...

emm...
btol..
tapi nih dah tue bangke pun takde lesen..
bak kate abah..nanti la ae..
padahal dasar pengecut...
hehehehe

Jari Jemari Pink said...

budak2 bile dah ade lesen.. 2 3 bulan pertama jd mcm gile stereng. pegi kedai ah chong ujung jln pun nak naik keta. alasan nak beli chokie2 je pun. kes nak bawak keta punye pasal~ dah bertahun dpt lesen, nak start enjin pun malas

Zeera Lana said...

same la dgn zeera
ade lesen but tkot nk bawak
hehehehe

atok said...

tgh mnungggu kenderaan rasmi tuk diri sndri, bile laaa nk dpat huhu

tukang karut said...

arhh...lesen tv ko ade tk?hahaha

Syazwana said...

takot nak bawak..
:'(

JelinaJoli said...

gua tunggu lesen kawen. nampak lebih dewasa

Misshy Innz said...

@Najwa cik Qaseh

tayah takut der .
tade mende pun ;)
yakin dgn diri oke ;)

Misshy Innz said...

@Ainieynoky

hahaha.
betullll.
saya juga begitu ;p

Misshy Innz said...

@zeera


wahhhh.
pembaziran nama nye ;p

Misshy Innz said...

@atok


same here .
perlu lebih teknik godaan untuk ayah .
wakaka

Misshy Innz said...

@tukang karut

aaaa tade plak ;p

Misshy Innz said...

@Syazwana Jamal

jgn tkot.
lilek3 jeh ;p

Misshy Innz said...

@JelinaJoli

cehhhh.
hahaha