Saturday, September 18, 2010

.our friendship is priceless.

pehh nak nunggu upload pic banyak ni jeh dah sekian .
sempat lah aku berak, mandi, gi beli barang buat kek, jumpe zaquan adha dekat family store, borak dengan paksu .
baru abeh upload .
celcom lembab !

ni cite semalam.
aku nak updated semalam tapi macam malas.
jadi, tak de updated.
haha xD

memula, umah apis jadi serbuan .
dy ajak oke .
ahhh .
malas nak cite panjang .
tengok gamba je lahhh ;D




yang berdiri baju hitam tuh lahh apis .
anak empunya rumah .
haha xD
ala, yg nak jadi kapten kapal tuh .
^___^




seyes suke tengok gamba ni .



si pemalas.

pas abeh beraya umah kengkawan laen , kitorg g layan bowling se game .
aku tak maen lahh .
aku tlg tgkp gamba jehh .
aku kan puteri longkang .
kah kah kah !



mamat ni men boling hebat gile .
tak strike , spare .
tak penah pin dy tercicir.
sume jatuh .
speed bola tak agak-agak nak laju .
hensem ke ?
hurrmmm ~





gaya pemain-pemain amatur .
hahah xD
sume penah masuk longkang .
sabri sampai nak surrender bile tengok markah sikit .
lepak lu der .
^__^







nie lah kawan-kawan aku yang still together sampai skunk .
tak ramai pun .
tapi kami happy dengan kami .
aaa paham ?

ni ade yang tade .
sbb keje .
shidi, kamarul, herman .
yang pompuan aku, aida dengan iza jeh .
yang laen ?
hurm T____T