Meet This Blog In Facebook !

Thursday, September 16, 2010

.untitled post.

hari ni aku kua pegi jalan raya rumah kawan-kawan sekolah dulu .
aku banyak gelak .
sumpah , banyak gile .
sebab hafiz buat lawak bodoh dia tuh .

petang tadi aku happy sangat .
gelak memang tak hengat .
saket perut gelak .
mujur tak tersembur jeh kueh raya dari mulut .

lama kot kitorang tak lepak ceni .
kalo tak raya, jangan harap laa .
hafiz, semedang kat ALAM.
macam tak reti nak balik rumah ;p

tapi kannn .
bile balik , lepas mandi sume .
aku macam sedih .
moody sudahh datang .
rasa nak nangis .
rasa touching semacam .
rase jeles menebal .
rase nak merajuk sesangat .
aku macam terkesan dengan seseorang .

nak tengok hp pun malas.
padahal, aku salu jeh berkepit dengan hp .
bukan merajuk dengan hp .
tapi tahh .


time-time ni lah nak teringat kat nabil .
kalo aku ceni, dia mesti teman aku .
pegi merempit kat highway karak-gombak tuh .
alang-alang singgah mcd sekali .









sindrom orang baru break off kot .