Tuesday, September 28, 2010

.masalah bangun awal pagi.

malam tadi bercita-cita nak bangun kul 7 pagi sebab nak study sebab petang ni ade test .
aku kene study sebab dalam kelas , memang totally zero  oke .
bukan aku tido , tapi aku tak paham .
bukan aku jeh , ramai lagi aku rase yang tak paham .

malam tadi dah study chapter 1 .
jadi berbaki lagi 2 chapter .
dah set alarm malam tadi pukul 7 .
plus , dia pun cakap nak kejut kul 7 .

ye . memang dia kejut aku pukul 7 .
dia mesej .
dia mesej , aku reply : dah bangun dah .
pastu aku tertido , dia mesej lagi .
aku reply mende yang same .
ade lah 3 4 kali gak keadaan itu berlaku .

dan akhirnya aku berjaya membangunkan diri pada pukul 10 pagi .
wakakaka xD
3 jam aku bantai extend .
terbaek lahh .

bile dah bangun tuh , aku mesej dia .
"dah bangun dah. hehe (tah bape kali nak cakap dah bangun)"
pastu dia reply ;
"memang"

lalalaaaa ~
aku memang susah nak bangun pagi .
kalo tade bende penting , memang maaf lah weyhh .
study dengan tido , tido lagi penting .
*panggg

12 bantah cakap cikgu:

MOFASAD said...

tido selama lamanya suka tak?

nuyuEna said...

yipp..yipp..tdo mmg best kot..tp tdo lame2 bgn2 je penin..hehe..jgn amalkan..:P

Anonymous said...

waiting for ur new entry. salu setiap 5 minit an an. nape takde ? damn keciwe :(

Zida said...

hahha tau takpe. tido itu penting. tapi makan lagi best!

Hizami Li said...

erk.
sama kes dgn zami kot.
:)

~Nur Zulaiha~ said...

Terbaik la... i pnh clz kol 8.30, bgn kol sblas.. ttp gigih g clz jgk..
klu tak der clz,,, mampu bergolek atas katil smpai kol 12... kah3

Misshy Innz said...

@MOFASAD

suka kalo amalan cukup ;)

Misshy Innz said...

@nuyuEna

betul3 ;)

Misshy Innz said...

@Anonymous

haha.
ikut mood lah sygs ;)

Misshy Innz said...

@zida

kalo bg choice makan atau tido , innz rela ag tido . haha xD

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

sep3 ;D

Misshy Innz said...

@~Nur Zulaiha~

wahhh same lahh kite ;p