Meet This Blog In Facebook !

Saturday, September 4, 2010

.eh eh eh bengang la plak.

bodband neyh ade yang aku makan kang .
heee x(

sile bagi kerjasama ye .
aku nak berblog ni .
larat plak aku nak menaip kat henpong jeh.
grr x(

rasa awkward plak bile nek kete, duk bahagian passenger.
selalu aku yang drive .
rase mcm eh laen lahh .
hehe xD

pagi tadi bangun, pastu bukak peti ais.
eh eh ade peraro roche ibu ngan ayah .
hee tak abeh makan lagi .

"eh ayah tak makan ke ferraro ni ?
"makan lah kau"
"yeay !"


aku tak boleh pose LAGI.
gile.
lembik aku nak mengganti nanti .

"asal balik rumah jeh tak boleh pose" kata ibu kelmarin

aku rase sebab stress melampau .
jadi, aku period awal.
nyampah3 !
grr x(

cene nak buke pose dengan abang kalo diri sendiri tak pose .
T_____T





saya cuba nak jadi macam abang .
saya tak nak kejar populariti.
^____^

14 bantah cakap cikgu:

afiq said...

urgh ferero rosher..... sodap

Hizami Rahim said...

perero rosheyyy.
adeh.
sodap tuuu~

liyana aziz said...

innz, kalau stress bukan ke lagi lambat period??? hahahha..

bak sikit ceklat!

twinkle twinkle said...

alahai,,lain kali jgn tensen2 :)

mohd syafiq said...

oowhh...kalaw stress period wal ea? info tu..hak3...
*siap makan ferrero lahgih..

GRuNGe said...

Aku faham aku faham. Ko tak mengejar populariti Innz, tapi populariti yang kejar ko. Hahahaha. Ades, ayat tak leh blah ni. :P

I n n z said...

@afiq

sedappp sangatt kott ;D

I n n z said...

@Hizami Rahim

hehe ;)
g beli kat family store cepat ;D

I n n z said...

@liyana aziz

yeke ?
bukan cepat ke ?
haha. tah3 xD
men bantai jehh.
wakaka

I n n z said...

@twinkle twinkle

haha.
saya cube ;p

I n n z said...

@mohd syafiq

tah3.
men hantam jeh ckp.
wakaka xD

I n n z said...

@mohd syafiq

tah3.
men hantam jeh ckp.
wakaka xD

I n n z said...

@GRuNGe

wakaka ;D
zaman bile populariti keja aku ?

Ery Farieha said...

haah la weh
aku kalo stress lg lambat peod
hehehhe