Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, September 8, 2010

.ini saya.

saya ;

  • manja
  • kuat merajuk
  • kaki sentap
  • garang 
  • kurang sabar
  • ganas
  • kasar
  • lasak


saya manja dengan abang-abang saya .
tak caye. boleh tanya mereka.
err . kenal ke abang-abang saya ?
bukan abang kandung ye. sebab saya anak sulung .
ini abang-abang angkat saya .
ade 3 orang .
sume orang seremban .
best ? HAHA !

saya kuat merajuk .
itu obvious .
dari kecoh-kecoh tibe-tibe saya diam .
nampak moody .
itu tanda nya saya tengah merajuk .

saya kaki sentap .
memang sensitip ini perempuan .
pantang salah sikit, hati dah menangis .
mata dah berkaca .
pehh ~ tak macho langsung .

saya garang .
tak caye, tanya kawan-kawan .
kalo lagi nak kepastian, boleh tanya adik-adik saya .
tapi tade sape takut dengan saya .
pelik .

saya kurang sabar .
saya tak suke perkataan LAMBAT .
saya tak suke menunggu dan ditunggu .
saya LAJU DAN CEPAT .

saya ganas, kasar , lasak .
itu dari kecik .
sampai dah besar jadi anak dara pun.
tak boleh hilang .






jadi , sempena raya ni , sume orang mintak maaf , buat kad , tag2 kat fb .
saya nak mintak maaf kat semua orang yang pernah kenal dengan saya .
kalau ada yang terasa dengan perangai NUR FARAHIN ni, mintak ampun yep ;)
halalkan makan minum yep ;)
datang lah raya kat rumah .

99, Jalan College Height 2,
Taman College Height,
Sikamat, Seremban .

aku bg alamat sbb ade org komplen, ajak dtg umah tapi tak bg alamat .
haaa iyo, kau lah razi .
HAHA !