Thursday, September 30, 2010

.okayyyyyy.

oke .
aku bangun dengan happy .
tapi bila bukak fb , aku rasa nak menyepak .
sepak gune kaki oke .
grrr x(

eh eh asal gedik sangat pompuan ni haa ?
nak tunjuk ko sangat 'care' and ape ?
keluarga ko baik-baik ?
abeh keluarga orang lain tuhh jahat ehhh ?
konon-konon rapat lahh dengan budak tuhhh .
konon-konon kenal .
ahhh shial !
aku mencik kau .
mencik mencik (hentak-hentak kaki)

spoil mood pagi aku jehh .
huh .

********

setelah dekat 3 minggu tak isi minyak .
ouhh cean kat nabil ;(
semalam pas kelas , aku pegi lah singgah petronas jap .
lepas park motor kat pam minyak yang kaler hijau (ehem, RON 97 okayyy)
aku pegi lahh kat kaunter tengah nak bayar .
"4, 5 ringgit"
tetibe akak tuh pulang RM6 .
eh .
isi minyak sampai RM4 jeh .
adoii lahhh .
den koba 5 ringgit .
patut lah kau pulang kek den RM6 .
kan dah tak kenyang nabil ni ha .

petang ni ade test lagi .
test lagi, test lagi .
hari-hari ade test .
okayyyy itu tipu .
nak g mandi .
kelas pukul 1130 .
chow !

0 bantah cakap cikgu: