Thursday, September 2, 2010

,random-ness.

aku masih free hair kadang-kadang .
ikut mood dan tahap kemalasan lahh .
tapi seriously aku rase semakin kekok bile tak bertudung .
tapi sebab malas dan degil, aku biarkan jeh perasaan tuh .

"kat uia boleh jeh aku pakai tudung nak pegi mana-mana, tapi kenapa tak kat rumah?"

berjuta kali soalan tuh aku tanya pada diri sendiri .
pokok pangkal nya diri kita .
bukan ibu tak bising.
bukan ibu tak tegur, tapi masalah nya aku .
yang malas.

tapi satu yang pasti, aku tak pernah pakai baju kurung without tudung .
oke. masa aku 10 tahun kebawah, tuh ko tak yah ah kire .
eh jap.
pernah sekali, kenduri kat rumah jiran aku .
selang serumah jeh rumah dia.
aku pakai baju kurung without tudung .
rasa dia macam TAK BEST !
sumpah .
aku makan laju2, terus balik rumah .
tah laahh rase pelik lahh .

tapi kan sekarang, kawan-kawan plak yang tanya soklan laen .
"eh, farah klua pakai tudung ?"
alasan aku .
"tak pelahh. rajin plak nak pakai tudung"


mintak dihindarkan sifat malas terlampau ni.
practice make perfect kan ?

13 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

lelame okeh r tuh~ hehe

dah ade perasaan kekok~ practice make perfect... wahaa!

Unknown said...

kena rajin2..
baru dapat kawen cepat..
adehh..melalut..
sentiasa kena rajin tau

sHy said...

setuju!!..
practice make perfect..
go..
go..
go..
hehe

Arief Arf said...

takpe.
lame2 tak malas la.
nanti boleh upgrade pakai purdah terus.
wahahahah

Anonymous said...

bila dah rasa kekok tak pakai tudung...maknanya cinta kat tudung dah bercambah lah tu.mcm bercinta...kalau tak jumpa skjp dah rindu2.ehek

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

waha !
betul3 xD

Misshy Innz said...

@apik pehe

eh . kawen ?
hehe xD
baek ;D

Misshy Innz said...

@~sHy~

^___^

Misshy Innz said...

@Arief Arf

tamo pakai purdahh.
oer naa .
haha xD

Misshy Innz said...

@fndrocka

ehe ;)
betul3 XD

oranglidi said...

i like komen fndrocka

Hizami Li said...

hehe.
amin.
moga yang terbaik buat kita semua.
:)

fikah mus said...

aku doakan utk ko dari jauh.
insya-Allah,Allah tu kan Maha Penyayang.
Dia tahu apa yang baik dan buruk buat kita.