Friday, September 10, 2010

.cerita 1 syawal.

Update via Opera Mini,Nokia X3.

Hola.
Update gune hp je ni. Line 3G celcom tade kat kampung aku ni.
Memang nazak aku.
Orang laen cite sal raya,aku bace je.
Tak boleh jadi.

First raya memang x best ah.
Tetiap tahun gitu.
Bangun,mandi,pakai baju raya,pastu melepak dalam uma.
Pastu makan.
Adoi,sedih..

Tambah plak aku tade geng.
Memang rase hampeh.
Huh.

Nanti aku update penuh.
Dengan gambar yang tak seberapa.
Eh eh kate tak best,tapi ada gambar.
Haha !

Esok blik seremban da.
Happy !
Nak minum air sejuk kat rumah plak.

Selamat hari raya yall..

4 bantah cakap cikgu:

Nabiel said...

hehehe~
same as me lor innz~
tiap2 tahun gitu..dh jadi lali dh~
kdg2 ak bt gile pusing2 kl srg2..hahaha

PutraRocker said...

sabar dan ikhlas pasti hasilnya manis..woot3 o_O

CikMomo said...

haha,janji dapat updet jugak kan kak innz ? ;p

Qib said...

haha.. ;) mine sucks too




JEMPUTLA SINGGAH BELOG PINK

Latest entry di:
Check out on me !~

Surat emo