Thursday, September 16, 2010

.uhuk.

entry kat bawah ni, abai kan je lahh .
aku ingatkan orang pas besalin jeh meroyan, tak sangka aku yang suci murni ni pun nak meroyan gak .
HAHA !

aku ni nampak jeh relax.
tidur lambat , bangun lambat , goyang kaki, tengok tv .
macam orang tade keje kekdah nye .
tapi .................
assignment tak siap .
study untuk mid sem tak lagi .
project belum start .
banyak weyhh keje aku .
tapi sengaja aku hold sebab aku berada dalam tahap malas yang tinggi .

skunk ni aku rasa macam nak pegi ulu bendul.
layan air terjun sejuk-sejuk .
baru feel .
sape nak ikut ?

mulai next week , insya allah , aku tak dapat nak balik rumah lagi .
sebab kelas hari sabtu akan bermula kembali .
sedih oke ;(
ralat aku, sebab uia buat cocu hari sabtu .
kenapa budak engine dengan kaed, cocu hari rabu ? ;(

belum puas aku bermanja, dah kene balik uia.
siot ahh .
majok ah ceni ;(

khamis, jumaat, sabtu, ahad .
uia, uia, uia, uia, uia.