Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, September 28, 2010

.adakah setiap bahagia akan berakhir dengan derita ?.

saya pernah rasa gembira di samping awak walau sekejap .
dan saya sangat menghargai masa gembira saya itu .
tapi itu lahhh .
kata orang , gembira dahulu , sedih kemudian .
gelak dahulu , tangis kemudian .

tapi kan awak , saya tak sangka jadi macam ni .
hati saya terguris sangat .
rasa nak menitis air mata saya .
salah saya ke awak ?

saya tak boleh terima apa awak buat dekat saya .
saya ni ibarat habis madu sepah di buang .
bila saya di perlukan , awak cari saya .
bila tidak , awak lupa saya .
awak jumpa yang lain , saya di abaikan .
saya sedih awak .

kawan .
saya percaya dia .
niat saya baik .
tapi dia tikam belakang dalam diam .
saya sedih sangat .
air mata saya dah tak boleh di tahan lagi .
tewas juga , mengalir hangat di pipi .

kalau lah saya ikut kata hati saya dari dulu , mesti saya tak rasa macam ni kan awak ?
kawan saya tuh mesti suka sebab dapat keluar dan habiskan masa dengan awak .
saya tahu .
tak pe lahh awak.
saya sedar siapa diri saya .
kalau boleh , saya dah tak nak jumpa awak lagi .
hati saya betul-betul terluka .
saya mintak maaf atas semua salah silap saya .
saya akan usaha lupakan awak .
saya harap awak pun begitu sebab awak memang dah tak perlukan saya .
saya kan useless .







kawan , berubah lahh .
jangan sampai kawan yang lain membenci awak .

0 bantah cakap cikgu: