Monday, September 20, 2010

.being me is not easy as you think.

bila duduk sorang-sorang ceni , macam-macam aku fikir .
hal orang , hal perasaan sendiri .
ragam orang , peel diri sendiri .
ye . memang susah nak puas kan hati orang .
aku dah buat habis baek dah .
but still ada yang maseh masam muka dengan aku .
aku buntu .
tah kat mana salah aku sampai orang buat aku macam ni .

sampai kadang-kadang aku rase aku ni macam tak berguna langsung sebab asek buat orang masam muka dengan aku .
aku asek nak puaskan hati orang, turut kehendak orang .
sampaikan diri sendiri terabai .
aku dah lama tak buat sesuatu yang puaskan hati sendiri .
pape yang aku buat mesti aku consider hati dan perasaan orang lain .
tapi orang lain tak pernah consider hal aku .
bila ini berlaku , aku pujuk diri sendiri .
walaupun payah tapi aku gagah kan juga .

di saat ini, aku dambakan kasih sayang seorang lelaki .
aku dambakan belaian mesra seorang lelaki .
ye . aku manja . tolong faham .
tapi bukan gedik .

tapi ada yang salah erti .
takkan lah nak bermanja dengan seorang lelaki kene ada orang ketiga .
tidak kah orang ketiga itu menyampah bila tengok aku memeluk lengan sang jejaka ?
tidak kah orang ketiga itu meluat tengok aku berjalan berpegangan tangan dengan sang jejaka ?

tolong lah faham aku .
aku cuma nak buat sesuatu untuk kepuasan diri sendiri tanpa ada yang mencelah .
salah kah ?






entry tade kaitan dengan zack zukhairi .
pasni tak cite sal dia dah .
korunk menyampah kan ?

16 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

lelaki?
haishhh
takde dah yg boleh diharap skrg
huhuhu

M Y S H I said...

huhu juz be urself k.
kite seorg,mmg tak bole nk puaskan hati sume org!
caiyok2!^^

MOFASAD said...

ko ok tak nie???

ishhh....

istifar banyak2

cik helena said...

sebab tu lah its not easy to be me.. :P

Hizami Li said...

erk.
sabo sabo.
masa tu akan tibe.
hehe.
:)

hamzah ian said...

alahai.. ko ni..

Ferfarfer said...

xlah. xnyampah pon. xpe2. cite jek :)

Jujurara said...

mmg susah nak puas kan hati orang...

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

eh kuciwa jeh bunyi nye ;p

Misshy Innz said...

@Miranisa =)

macehh ;D

Misshy Innz said...

@MOFASAD

err oke3 xD

Syazwana said...

yep..memang susah nak puaskan ati sume pihak..
yg penting kite enjoy life kite..

peace~

Misshy Innz said...

@cik helena

btl3 ;D

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

hehe ;)
baek cikgu ;p

Misshy Innz said...

@hamzah ian

nape hamzah ?
;D

Misshy Innz said...

@pwincess Lov3y dOv3y

yup. agree ;p