Meet This Blog In Facebook !

Sunday, August 29, 2010

.tak taw nak cakap ape dah .

rasa macam nak bunuh diri pun ade .
wakaka ;p

paling tak boleh bla gamba neyh .
aku rase aku tade la BESAR macam tuh .
salah cardigan ke.
salah aku duduk jeh .
macam mak orang anak 8 kau taw .
hesh ~

 nampak tak paha aku besar macam ular baru telan kambing sekor ?
grr x(
nyampah3 !

yang ni tak yah cakap ahh .
muke dah sah besar kawah wat dodol .
mencik3 !

ni lagi lahh .
waaaa !!!
salah sape ni buat badan aku naek 40 kali ganda dari asal .
tanak dok ostel.
nak dok umah ;(


sebab tuh ah aku tak suke orang tangkap gamba aku .
memang nampak hodoh .
eh bukan salah photgrapher tapi salah aku yang tak reti posing nampak kurus .
aku memang tak reti ah nak pose2 nie .
tangkap syok sendri boleh lahh .
adehh ~

pasni tangkap jeh gamba candid aku .
jangan suh aku pandang camera .
memang aku rase nak bunuh diri bile tengok balik .
HAHAH !




all pictures credit to joegrimjow .

11 bantah cakap cikgu:

Hizami Rahim said...

haha.
sabar2.
biasa la tu.
:)

fndrocka said...

kena gi kelas menipu kamera lah...hha.

Ery Farieha said...

hahahhaa
ape2 aje ko ni

puan farah said...

salah posing tu dik..akak tgk muka innz very selim melim..gmbar tu tipu la..

I n n z said...

@Hizami Rahim

tak suke,
buat sy hilang kondifen ;(

I n n z said...

@fndrocka

haha. ade ke ?
mane3 ? ;p

I n n z said...

@Ery Farieha

;p

I n n z said...

@puan farah

tu lah.
kamera jht kn ;(

nursarah puteri biru said...

kamu nampak lain dari dalam gambar. semalam serius tak dapat cam, (tp segan nak tanya). padahal dah banyak kali gak jenguk blog ni, jenguk pic kat header tu. hihi.

zool said...

blogger kejap ada kejap takde singgah jap. huhuhuh

miss nana said...

wah jeles! nak pegi jgk tapi takot nak pegi sorang2 T____T eh mmg lain gambo tue ngan gambo kat header