Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, August 25, 2010

.ketiadaan Nabil.

cargas plak aku updated rini .
wakaka .
speed tenet 24Mbps kot .
kau ada ?
HAHAHAHA !

dah 3 hari aku turun naik tangga pergi kelas.
sume gara-gara Nabil yang gedik sangat tanak hidup .
heeee . aku makan ko kang taw lah .
geramji geramji (baca: geram)
tapi tak kekurus pun .
haih .

sampai kelas peluh tak hengat .
memang basah baju yang aku pakai .
kipas amoi tuh memang sentiasa kene kat tangan jeh skunk .
huh .

tadi otw balik bilik , aku ade snap sejuta gambar.
oke tipu .
max pun 999 jeh .
haha xD

jom layan gambar .
zassss ~

 subject neyh bosan =.=' sebab kene membaca . urgh ~

 kelas paling sejuk .

 yes ! i love stairs . x(

 dulu terowong neyh kotor sangat . sem ni dah bersih dah ;)

 daki sampai semput !


 bersih kan ? rase nak men golek-golek mcm filem hindustan jeh. haha ;D


 Nabil yang baru nak hidup . esh ~ ngade betul .

 cantik dan bersih kan ?

Garden of Knowledge and Virtue ;)






penat ouh rini ;)
test 2 n quiz dah habesh .
tinggal mid term next week ;D