Meet This Blog In Facebook !

Thursday, August 26, 2010

.i'm married !.

maaf tak sempat nak bagitaw kat semua .
majlis ala kadar jeh .
untuk family dan sanak saudara .
memang hajat nak buat majlis besar-besar tapi dah pose kan .
cene nak buat majlis .

wakakaka !
pe ko merepek neyh pompuan ?
seyes aku lapar pastu haus pastu nak ais .
oke. ke laut sudaa .


 nie cincin aku . ibu bagi . hadiah raya 2007 . kau ada ? haha ! itu lukisan balik corak kat cincin tuh . aku  lukis masa kelas tadi. buruk sungguh. ta ya cakap. aku taw ;p

 nie plak cincin bestfren . ini emas putih oke . bukan silver cikai yang beli kat cokit. hehe ;D


the combination .







kering ah badan aku .
kaki asek melekit jeh rase .
larat plak nak siram air setiap minit .

6 bantah cakap cikgu:

Aus MeLankoLik said...

owh , emas putih cntk gak .

mane lagi mahal ha ??

agak2 raye kalau dalam sampul bg cincin ok x ? hahahak

apik pehe said...

peg mandi..tapi jgn lame2

cengkerangcipot said...

ok tu td..
skang dh kenyang ka??
sudah kembung perot??
hahahhaa

I n n z said...

@Aus MeLankoLik


emas putih lah mahal lagi .
boleh gak tuh .
jangan lupe bagi kat aku juge ye .
haha !

I n n z said...

@apik pehe


malas ah .
;D

I n n z said...

@cengkerangcipot

boleh tahan lahh ;D