Meet This Blog In Facebook !

Friday, August 6, 2010

.influenced by them.

aku taw, mesty tade yang perasan aku selalu menangkan lelaki bile berbicara hal gender .
HAHA !
tah kenapa aku rase hidup lelaki itu lebih dekat dengan aku .
eh bukan lelaki pastu tuka jadi pompuan eh .
aku pompuan tulen oke.

bagi aku perempuan ni leceh .
paling aku tak suke kalo teman perempuan SHOPPING !
benci gile.
dah la lama babeng , choosy plak tuh , penat weyhh .
sebab tuh aku kalo g sopink suke g sensorang .
tak nak susahkan orang .
tapi aku tak choosy sangat .
pandang sekali, berkenan, angkut jeh .
macam adik-adik aku .

pastu pompuan neyh SENSITIF terlebih .
orang tak cakap kat dia pun , terasa macam ape .
tipu la kan aku tak sensitif .
tapi aku cepat jeh recover .
buat bodoh sudah .
wat2 tak taw .
lalalalaaa ~

tapi satu ah masalah aku yang belum dapat diatasi .
aku kuat merajuk der .
HAHA !

aku bersyukur sangat sebab tade adik perempuan .
kalo tak, dia mesti asek nangis jeh .
pastu kalau dia ada blog , mesti hari-hari dia akan tulis yang dia kene buli dengan akak dia yang ganas , pastu nangis sampai bengkak mata .
wakakaaka.
seb bek adik aku lelaki .
kalo kene sepak pun , dia tak nangis .
dy sepak aku balik .
heh .


I choose to live like a man rather than living like a women .

cheers ;
Misshy Innz .

9 bantah cakap cikgu:

mida said...

ye ar...
pompuan suker men nan pasaan..
laky is fun n bleh dpercayai..
but be da girl is awesome..

Nurul chumel said...

hmm.sory. i dah fhm the truth story.

kembatolo™ said...

ape ni wei? hahaha

kasih said...

hahaha. asal kita sama je ni?
aku paling benci teman pompuan soping! ;)

maisyah said...

samala Innz..kak pun adik lelaki suma 5 orang huh..kak rasa kak ni x la ganas orang kata lembik lagi tapi kalau da marah sapa pun cakap x bleh dengar! Garang macam singa plak..
Pasal shopping suka p ngan kawan rapat & my mum...suami?kadang2 especially kalau da aim suatu barang baeek punyala..hehehe...

I n n z said...

@mida

lelaki sempoi jeh ;D

I n n z said...

@kembatolo™

ini entry la weyh .
haha

I n n z said...

@kasih


ko tiru aku .
haha.

I n n z said...

@maisyah

kite pun garang gak ;D