Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, April 28, 2010

.warga asing meratah tubuh gadis melayu.

tajuk tak mo kalah.
kahkahkah !

ni aku dengar kat tb td.
untuk cite 360.

pelacur, chikaro, bohsia.
kenapa mesty melayu ?
kenapa tak cina ke india ke iban ke kadazan ke ?
kenapa mesty melayu ?
kenapa ? kenapa ? kenapa ?
HAHAHA !
da macam mazidul plak aku neyh ;p

teruk kan orang melayu ?
belum kire nyah, bapok.
majoriti orang melayu.

bila kaum lain mengata orang melayu.
orang melayu akan melenting.
menegakkan benang yag basah.
saya malu.

heh.
ape aku merepek neyh ?

ade pengalaman kene sembur dengan nyah tak ?
aku pernah weyh.
pergh !
walaupun bukan aku yg di sembur.
tapi aku bersama mangsa.
mmg gampang la mulut si nyah neyh.
tangan ringan jeh nk menepuk muka orang.
hee ~
aku mmg benci nyah.























aku mimpi abg sedara aku tanak raye dengan aku tahun neyh
T_____T

4 bantah cakap cikgu:

penarek becha said...

haha. amenda ntah petanda mimpi kau tu.

hm, bukan melayu je wat keja tu. banyak lagi.. cuma melayu paling ramai.. sebab.... er..

melayu kian 'melayu'.. biasalah, bila cakap pasal melayu, mentaliti melayu akan keluar..

apapun, aku tetap sayang melayu.

Adibah Sharudin said...

wah.. ni bukan mazidul.. dah mcm karam sigh ni.. hehe.. melayu comel2 kot.. hehe..

I n n z said...

mimpi jadi kenyataan kot =(

Hizami Rahim said...

tepuk dada tanya selera.
;)