Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, April 27, 2010

.pendidikan seks.

meh aku aja pendidikan seks.
mule-mule skali kene ade pasangan.
dilarang buat sorang-sorang oke.
hell !
pe ko aja neyh pompuan ?
bangang betul.


tak de la.
gile ke hape aku nak aja.
i belum kahwen oke.
i suci.
innocent neyh
=.=




ape rasional nye pendidikan seks nak di aja di skola ?
aku rase nanti lagi teruk ada la.
budak-budak skunk kan extreme melampau.
sume benda nk try test.
esh3.

toksah ler kot aja pendidikan seks kat skola.
lagipun ape yg nak diajar ?
takat nak cakap bahaya HIV/AIDS/sifilis pe bende tah lagi penyakit kelamin.
esh3.

kang dorunk plak aja cikgu cara-cara nak cegah dari terkene sume tuh mase wat seks.
kahkahkah !
lawak-lawak.

jadi korunk rase perlu ke pendidikan seks di sekolah ?
berbaloi ke kerajaan melaksanakannya dengan harapan dapat banteras seks bebas ?
rase-rase berjaya ke ?
aku rase TAK !










oke. jom makan.

7 bantah cakap cikgu:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Ajar la.Nanti takde diorang masukkan pensil ker apa.Hok Hok

helena's said...

sebenanye ajar ke tak ke.sama je saya rasa..betul..

cengkerangcipot said...

bkn rasenye ag..
mmg xberbaloi dan xbergune pn buat cmtu..
act tu sume bermule dari pndidikn di rumah..
klau mak bpak buat acuan yg betul,
eloklah ank tu..
klau ank2 (semua pelajar) tu dh elok, xde dh la pengaruh rakan sebaye..InsyaAllah..

hakimfaridzul said...

ahahahaha..
cik hel nye comment saye suka!
ala innz, ajar ke, tak ajar ke..
sama je la..
sebab urbanisasi dan modenisasi dah malampau-lampau sekarang ni!!
wah!!!
perkataan karangan A ni!!!

amirah said...

aku rasa perlu pendidikan seks di sekolah. bukannya ajar cara nak wat projek tapi mcm2 sukatan lain leh wat. budak2 boleh belajar mengenali badan merekan sendiri, mcm mn nak hargai dan jga sesuatu yg ada pd mereka. mmgla mak bapk pon boleh ajar tapi xsemua parents punya ilmu, masa utk anak2 sendiri. At least dgn pendidikan seks dapatla cegah sumbang mahram, seks bebas, seks songsang, anak luar nikah, dadah, alkohol..

sebelas said...

amboi..ngajar pendidikan seks pulak ke? :D



http://nomborsebelas.blogspot.com/

I n n z said...

sebelas : eh, tak3 ;D