Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, April 20, 2010

.hadiah hari jadi abg joe.



"hoi! ko da siap blm ?" tiada kata salam dari Hafiz.
"ha ? blm2. baru nak mandi. jap2,jgn datang lagi eyh." balas aku tergopoh gapah macam pah bedah. erk. o.O
"bagus sbb aku pun belum mandi lagi. hehe" pantas Hafiz mematikan talian.
cet. takut kene sembur la tuh.
.
.
.
.
.
.
.
.
di sopink komplex.
"ko rase neyh oke x tok dy ?" kataku sambil menunjukkan barang yang ditilik sejak 5 minit yg lepas pada Hafiz.
"hish ! tak sesuai neyh. x macho langsung. cari lain,"
.
.
.
.
.
.
.
"yang neyh weyh ?" aku kembali menunjukkan barang aku tenung dekat 10 minit. lame pulak aku tenung en. hehe ;)
"ko ingat dy budak-budak ke ? lain-lain,"
.
.
.
.
.
.
"haaa. yang neyh oke tak ? lame aku belek weyh. aku bekenan gile,"
"hurm.. tak sesuai dengan jiwa lelaki aku,"
"aku bukan nk beli tok kau,"
"tapi kau perlukan pendapat aku kan? aku kate tak nak " Hafiz protes.
.
.
.
.
.
"nie haa. aku punye pilihan. sesuai dengan jiwa lelaki, macho dan maskulin. kompom dy suke," Hafiz pulak tunjuk barang pilihan hati dia.
"heee. tak bekenan aku. tak mo la," aku menolak. memang tak sesuai taste aku.
"eh, aku kata ni sesuai,ambik je lah, ko pompuan, pe ko taw. dah-dah, g bayar. ni jeh,"
Hafiz menolak aku ke kaunter pembayaran.
.
.
.
.
.
di pejabat pos.
aku menulis di atas sekeping kad.
"abg joe, happy 22th birthday ! semoga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan segala urusan, cepat-cepat kawen erk. hehe =) sorry kalo adiah neyh tak seberapa."
"kak, elok-elok eh,nt sampai sheffield,rosak plak, kempunan org kat sheffield tuh" kataku time serah barang kat akak kaunter pejabat pos.
"iyolah dik," balas akak kaunter pejabat pos dengan senyuman.





alamak, blum sempat edit, abg joe da komen.
adiah neyh akan sampai,kalo saya menang.
muahahah !
keje jahat.
saya ne de alamat abg joe ouh ^__^


1 bantah cakap cikgu:

joegrimjow said...

walaa
dapat adiah ke ni?
wawahhh
thx u innz

huhu
harap2 sampailah
dah sampai ku bgtau
;)

thx u again