Meet This Blog In Facebook !

Monday, April 26, 2010

.dentist itu mengerikan.

sbb aku takut la.
esh.
dr sem 1 aku saket gg.
tapi aku tahan jeh.
sbb tanak jumpe dentist.
aku takut dengan doktor.
tah pape kan aku ?
da besar pun takut dengan doktor lagi.

tak de reason kukuh nape aku takut dengan doktor.
padahal dy bukan nk harm aku pun.
nak bg elok jeh.
tapi tah.
aku TAKUT dengan mereka yg bergelar doktor perubatan.

pagi ni aku nekad g jumpe dentist.
sbb aku da x leyh nk ngunyah dengan rakus.
HAHA !

aku gerak kul 1120 gitu.
sampai sana tah kul bape.
tunggu giliran.
by the time aku ngah tunggu tuh.
pergh !
tuhan jeh taw.
muke aku mmg nmpk cuak gile.
ade abg tuh sek tengok aku jeh.
grr x(

doktor cakap gg kene tampal.
gg aku byk lubang kecik-kecik.
aku syak byk gg kene tampal.
esh3.

tapi tak wat pape pun.
sbb aku selseme.
mmg tak sesuai tuk buat pape.
silap aribulan, lidah aku terpotong plak kang.
kata doktor.

aku pun balik.
dengan gg yg maseh saket.
















nak g makan ketam.
nom nom nom.

5 bantah cakap cikgu:

morriss said...

pasni kena cabut gigi tu.. ngeri tau time cabut.. kena inject 6 kali.. pastu cabut guna playar tanpa belas kasihan... hahaaa

tu la.. makan gula-gula lg...

aken_surf said...

wah wah...sakit2 pn selera kuat gak ni...huhu...semoga cepat sihat ye

KaiZeN SHiNoBi said...

erk... aq memang x suka dentist woooo...

hakimfaridzul said...

wuhu!!!!
gigi saya juga sakit innz!
tapi gigi bongsu nak tumbuh!!
hehehehe

afiq said...

aku x kenal lagik sape yang x takut dentist :P :P sume takut woooo