Meet This Blog In Facebook !

Thursday, April 1, 2010

.dah gemok tuh,buat-buat la sedar diri.

tajuk merujuk pada diri sendiri.
yang semakin hari semakin bertambah lemak di badan.

ade yg terasa ?
haa elok la tuh.
kite serupaaaa.
HAHA !

aku bkk fb.
tgk gamba kat c2.
tibe-tibe teringat ibu salu marah aku.
sbb pakai tudung tapi yang lain ketat metat.
terdedah sane sini.
tayang segala objek tersembul kat tubuh badan.
ini semua gara-gara hobi aku yg suke pakai pakaian ketat metat dan selendang.
selendang neyh sebenarnya pendek ouh.
ibu tak suke aku pakai selendang.

kalo mak org laen happy tgk anak pompuan dy pakai tudung even selendang/tudung syria yang singkat tuh.
siap galakkan agi.
sbb anak dy nak tutup kepala.
tapi tak bg ibu.
aku gak yg kene marah.

aku tak de la gemok mane pun.
nampak chubby cket je.

kadang-kadang bile pakai tudung pendek.
yang menayangkan dada. ehem.
aku rase malu gak.
sbb orang tgk bhaiii.

orang bertudung skunk.
bergaya je lebih.
pakai 'tudung' tapi yang lain ?

kalo aku la ditakdirkan gemok sampai bra kene pakai size 40C
aku takkan pakai tudung pendek.
malu oke.

































mesty ade yg mulut choy ckp ceni.
"eleh ko ag trk. tak pakai tudung lgsg."
eh at least aku tak jadi dosa kutukan org laen yg tgk org gemok pakai tudung singkat,tayang breast besa bagak,baju suar ketat.
esh. sudah !
jadi n3 emo plak.

peringatan tuk diri sendiri.
cuti 3 bulan harus aku manfaat kan dengan bersenam di lake garden !
yippi ;)

4 bantah cakap cikgu:

bilis said...

1st

naz said...

haha ikut keselesaan masing masing :)

Nurul_HaWa♥ said...

Hahaha...
best ape klu saiz bra makin bertambah..
nie asik beli saiz 32A jeh..
ase malu lak,sbb kecik nye saiz..
org cashier tue ckp..huhu

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

besar ker?nak tgk~ hahaha