Meet This Blog In Facebook !

Friday, April 9, 2010

.sekejap je dah jumaat.

gile btl.
rase macam baru kejap aku balik.
dah jumaat dah.

bangun kul 10.
adoii.
nak basuh kaen,air sinki tade.
boleh plak la kan ?
sudah nye basuh kain gune aer kat bathroom.
berpeluh-peluh angkat air ltk dlm washing machine.
angkat kain nk bilas tuk spin.
mmg gile ah.
pagi-pagi da suh wa eksesais.

ibu da bsg dah.
aku balik uma tak active langsung.
suh pegi terapi tak nak.
dok je ngadap tenet 24 jam.
mau tak gemOk.

siap perli-perli lagi.
pedih-pedih.
aku wat pekak je ah.
aku kan malas.

nk g jog petang-petang.
tapi pk-pk balik.
ptg-ptg jalan kat town sehsak.
aku mmg bwk kete ah kot.
sbb mtr aku rosak.
mtr ibu, dy pakai wat p surau.
mtr adik aku, dy bwk p keje.

tah la.




ouh.
follower blog sampah neyh da sampai 300 lah !
asal la korunk follow eh ?
btw, thx semua !
meh cipika cipiki cket ;D

ini follower ke 300.
tade adiah eh.
ehe ;D

si karut !
yang suke mengarut-ngarut
tq2 ;)






aku bau ade business nk masuk.
ibu mtk tlg wat kek tuk sambutan hari ibu kat taman neyh.
yippi !

3 bantah cakap cikgu:

KaiZeN SHiNoBi said...

congratz kerana menjadi gemuk

hahahahhaa

dan kerana dah cecah 300..

pergh,,

bile lah aq nak beratus2 nih...

ahaks

Misz_zana'85 said...

loh, kak zana pun basuh kat sinki sbb air lg kuat..tp skrg dah ade mesin basuh, sume dia buat kan. huh

I n n z said...

kaizen : sengal lu kaizen. HAHA! bukan da 126 ke polower ko ? tak rat ke 2 ?

kak zana : hOho. bgs2. ;) ni mslhnye air sinki tade, air dekat mesin basuh pun tade ;( tu yg pyh cket tuh