Thursday, April 8, 2010

.me and you,you and me.

awak.. (uih nyaris terbagi link blog)
da lame kite tak jumpe kan ?
kite rindu awak sgt.
awak pun rindu kite kan ?

hari-hari kite tanye bila awak nak balik KL.
awak cakap dah tade cuti panjang.
jadi ssh kalo nak balik pun.
kite nak jumpe awak.
sbb kite rindu awak sangat.

akhir-akhir neyh awak busy sangat.
macam-macam la kene buat.
saya pulak yg stress.
sbb awak tak de nak msg sy.

kalo jumpe, sy yg banyak cakap.
macam-macam nak cerita.
macam setahun tak contact.
kadang-kadang saya tanya kat awak.
"eh,saya da cite ke cite ni eh ?"
pastu awak ckp dah.
pastu awak ckp saya astro sbb suke ulang cite banyak-banyak kali.
jahat taw awak.
esh.

kqlo on call, kite selalu hello hello banyak kali.
sampai salah sorang dr kite give up.
dan selalu saya yg give up.
awak memang nak menang je.
tak kasi chance langsung.

pastu kite pun suke sebut hurm banyak kali.
dalam pelbagai nada.
awak memang ngade.
huhu ;)


















tak kisah la cene pun awak.
kite tetap sayang awak.
^___^





3 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

Sweet! =)

Mat Sentap said...

nie ke F ko???
pewiiittttt!!!

entry jiwang utk arini..hahah

Misshy Innz said...

geli plak aku bace balik.
haha !