Thursday, April 22, 2010

.ade sesape nak tolong innz ?.

aku demam rini.
bangun kul 10.
kul 12 da tido balik.
gilosh kan ?
seyez mmg tak larat.
tadi la.
skunk da oke sket.
tapi hidung aku still tersumbat.
pastu bersin tak henti.
macam ape jeh.
esh3.

yang adik aku pulak.
lagi jahat.
"bek ko clinic weyh, tah2 ko kene H1N1"
siot en ?

skunk kan musim saket2 berbahaya neyh.
H1N1 and demam denggi berdarah.
scary weyh.
anak org depan umah aku neyh.
da dekat 2 minggu kat spital.
kene denggi berdarah.

kalo aku tak update 2 3 hari tuh.
mahap la yew.
ade sesape nk tolong jaga blog tak pemes aku neyh ?
ko cakap ngan sape nie pompuan ? ko ingt ade org nk bace blog ko ke ?















adiosa !
^__^

2 bantah cakap cikgu:

::cdot the dot:: said...

huisyyyy, jgn mintak pensakit suma dtg...

Misshy Innz said...

esh3.
tak mintak2
cume beware =)