Thursday, April 15, 2010

.GB ouh GB ku sayang.

GB memang best.
kat situ ramai kawan.
aku suke masuk sane.
^__^


tapi ade bende yang aku perasan.
aku macam nak diam, tapi ta boleh la.

nape ramai bloggers yg post entry yg sama.
maksud aku, macam gambar-gambar yang pelik ke,cerita-cerita yang look interesting.
mesty ade 2 3 entry yang same.
act,not exactly the same tapi lebih kurang.
petang tadi aku detect sorang.
material dlm entry dy same.
cume dy ubah cket tulisan.

byk oke blog yg aku jumpe kandungan entry same.
kalo kontez ke, advert ke berita ke, aku boleh terima lagi.
korunk ade perasan tak ?
























ini dikire plagiat ke ?
korunk amek post org laen then letak kat blog korunk ke ?
pastu ping ?
org boleh detect kot.

6 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

itu namanya Blogger terdesak cari pelawat

Misshy Innz said...

ouh.
trk3

Unknown said...

perasan sangat.... sebab tu kadang melunturkan rasa nak blogwalking.. buka buka entri sama.. mud pun kurang ler..

Azuan said...

lagi teruk~ entri tajuk gempak! bila buka je hampeh! takde kena mengena dengan tajuk pun~

Syazni Rahim said...

xde idea sgt gamaknye~

fikah © said...

oh.baru tau ni.
sebab sebelom ni tak pasan.
melainkan yang bab2 artis tuh, rasenye mcm rmai yg amek dari bangnara kan??