Wednesday, April 28, 2010

Road Trip with My Broadband

hola !
selamat petang.
tengah buat apa ?
sihat ke ?

da beberapa kali terlepas nak join.
ini semua angkara broadband aku yang hampeh.
aku ingat nak suruh ayah tukar broadband yang sekarang.
campak jauh-jauh pun tak pe.
nak bakar pun tak pe.
memang saket hati.
dah bayar bil tapi service maken teruk.

aku pernah tengok kawan aku pakai P1.
oke fine.
aku jeles.
pastu teruja.
pastu jeles banyak kali
dia beli sebelum aku.
cube teka sebab apa aku jeles lagi?

P1 neyh comel gile.
macam petak.
hitam elegan.
bile cucuk kat lappy memang nampak stylo.
aku teruja lagi.
design dia tak sama dengan broadband lain yang semuanya default.
kecik plak tuh.
unik kan P1 neyh ?
lain dari yang lain.
sape tak teruja.
bape kali nak sebut teruja ?

pastu dengar-dengar kawan aku tuh sangat satisfied gune P1.
memang tak menyesal beli.
dia kata nak surf internet pun smooth jeh.
yang penting tak menyakitkan hati.

dah dengar dia cite gebang-gebang macam tu, takkan nak tunggu lagi kan.
haruslah aku pergi menerjah dia.
pe lagi.
mari kite berpesta bersama P1 yang baru dibelinya !
haruslah dia redha melihat aku yang begitu teruja dan jakun macam orang tak pernah main internet.
dah la lama aku guna.
memang macam tak nak pulang dah.
HAHA !

jom goda-goda ayah.
sampai ibu jeles
kata nak P1 W1MAX.










Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

0 bantah cakap cikgu: