Saturday, April 9, 2011

.jom shopping !.

saya dah start cuti semester .
fuhh ~ berakhir sudah semester ke dua tahun ke dua pengajian ijazah saya .
masih berbaki 4 semester .
harap harap boleh teruskan untuk semester depan ;)

ouhh hari tu , saya temankan BFF saya , darina, pergi shopping .
wuu ~ lalu tanpa segan silu saya mintak dia belanja ais krim baskin robin .
ais krim yang mahal tuh .
satu scoop dekat RM8 .
tapi tutti frutti lagi mahal ;p



*yahh yahh ...  i''m continue gaining weight*


*ini sangat comel ! tak tahu kenapa aku kelihatan pendek. adess .*


*cubaan kali ke berapa tah . still nampak comel kan ? *



dah lama rasanya tak letak pic sendiri dekat blog .
sebab nanti ada orang kata saya tayang muka walaupun tak cantik .


sambung cerita .
balik tuh , kami merasa sangat lapar sebab kami berdua masih belum lunch .
lalu saya cadangkan kepada darina untuk drive thru McD .
"darina, lapar tak ? nak tak singgah McD ?"
dan cube teka ?




saya dapat spicy chicken mc deluxe large dengan hanya RM3.20 !
sebab baki nya .......
"darina belanja kann ?"
hehe ;)



terima kasih darina !
you are my best friend ever !
love you darl =)




diam tak diam dah 4 tahun kami berkawan .
walaupun berbeza hostel tapi still rapat .
^___^

3 bantah cakap cikgu:

cengkerangcipot said...

wahh tahniah lah dah abes sem.. ni yg jeles ni.. mln mcd?? ouh2 sedap tu.. ill update about mcd.. yeahhh.. :)

Kaizen Shinobi.com said...

wades.... mne kek aku? haha

DDFABULOUS.COM said...

soping sakan...bagus...DD pun gila shop gak...