Wednesday, April 13, 2011

.blogger pernah jumpa #2.

orang dia pakai spec .
bawak LC .
no plat TAT .
HAHA !
macam lahh korang tahu en siapa dia .

Orang Lidi !

siapa tak kenal OL angkat tangan .

oke , tak de yang angkat tangan , makna nya korang kenal lahh OL ni kan ?
*padahal tak nampak*

dia ni study kat UTP .
rumah family dia kat terengganu .
aku kenal dia lama gak .
tapi jumpa baru 2 kali .
ye .. ritu dia praktikal kat wangsa maju .
dia tinggal kat wangsa maju tapi aku baru sekali jumpa dia.
sedih kann T___T

first time aku jumpa dia kat pasar seni .
masa tuh dia turun KL sebab nak pergi singapore .
erk .
sementara singgah kat KL , jumpa lahh dia kejap .

dia belanja makan McD .
*aku cari entry pasal ni kat blog dia, tak jumpa pulak. adess*
tapi ade cite kelakar .
hehe ;D

aku tak pernah refill air kat McD .
so , aku tak tahu lahh air ape yang boleh di refill .
OL ni minum Ribena , kalau tak silap.
yang pasti bukan soft drink lahh .

habis makan tuh , dia nak refill .
dia tanya aku , boleh refill tak ?
aku cakap, ntah, aku tak tau .
lepas tuh, dia turun bawah pergi refill , aku keluar dulu .
tak lama pastu , dia kua, buang cawan dalam dustbin .
aku macam "eh, tak boleh refill ke?"
rupanya ribena tak boleh refill .
adess ~ kesian dia .
tak pe3.
kau kan pelancong .
dia kata tuh 1st time dia makan McD .
wee ~ dimaafkan lahh yerp ;D

kali kedua jumpa kat wangsa walk jeh .
masa tuh dia praktikal kat wangsa maju .
lepas tuh tak jumpa jumpa dahh .












tak pe, ade rezeki, jumpa lagi kita ;D








to be continue ..

4 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

soft drink je buleh refill.. sedih gila aku.

eh, ada lagi ler entri 2009 tu. hehe.



insyallah ada masa jumpe laie. hehe.

Kaizen Shinobi.com said...

aku tak kenal! hahaha

Misshy Innz said...

@oranglidi

takpe3.
itu lesson ;D

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

aku tak nmpk ko angkat tgn pun. haha