Friday, April 15, 2011

.who's the heck is Fara Jamil.

sape nih ? sape nih ?
perghhhh dah tuka nama betul
erk , dah tukar nama ke ?
sejak bila tukar jadi fara jamil ?

hehe ;)
few responds that I received regarding to my new display name
thee ^___^

I've decided to changed my display name because "i punya suka lahh"
bhahaha !

siblings aku sume pakai nama betul .
alip = Md Alip Jamil
ami : Amirul Jamil
adik : Akmal Mohd Jamil
so, aku tak nak rasa terpinggir.
sebab tuh geged tukaq nama .
HAHA !

I used to use Farah instead of Fara .
but I saw many of my friends call me Fara and not Farah .
heyy , I know lahh how they pronounce .
plus, they set my phone number using Fara also .

dah ahh , tuka cakap melayu .
kang salah grammar, malu jek kene bahan .
*eh bukan dah salah ke tu ?*

dulu , aku marah gile orang type atau tulis nama aku Fara without H .
macam cacat =.='

actually aku yang tak suka nama hanya mengandungi huruf yang bilangan nya nombor genap .
macam FARA = 4 huruf .
FARAH = 5 huruf .
weirdo .
innz tuh , tak 4 huruf pulak kann ?
HAHA !

lama lama , aku boleh adapt ;)
nama jeh pun , as long as tak lari dari nama asal , alahhh it's okayy what .
FARA not PARA .
kah kah kah !


FARAH dah PARAH .
lagi worst kan ?
bhahaaha !
























jadi , jangan lahh pulak ade yang delete aku bila aku dah tukaq nama ni .
tengoj profile dulu k before delete .
tq ;)








much love ;
Fara Jamil