Tuesday, April 19, 2011

.entry berbalas.

hari ni , isu yang ARCX tulis dekat entry dia buat ramai student UIA terasa .
UIA gombak terutamanya sebab memang ARCX tuju kat kitorang .
aku antara ribuan student UIA gombak terasa okay .
sedih sebab cara dia cakap macam nak blame kitorang tak alert dengan surrounding .

aku masih menunggu student UIA. mane diorang ni. buat bodoh je ke isu tempat sendiri. sepak seko2 kang
marah bebeno ARCX ni ;D

aku tengok kat komen , ada few students UIA yang komen tapi dia macam ignore jeh .
nampak sangat nak blame kitorang lagi .
tapi komen anon yang bela dia , dia reply and be with them .
aku tak expect dia reply semua tapi terasa sangat macam dia memang ignore komen tu .

Yang blogger ;popular' UIAM apesal taknak tolong kawan korang?

okay , aku tak popular tapi consider lahh .
ntah ntah yang kene tuh bukan blogger dan tade kawan blogger , so dia tak boleh nak spread thru blog .
sebab aku YAKIN 100 % , kalau blogger yang kene macam yang you cakap tuh , mesti dia ade tulis dekat blog .
and kita tahu .

serious lahh weyh , kitorang tak pernah tahu dan alami kejadian seperti ini , jadi kami tak tahu .
MAIN POINT HERE , KAMI TAK TAHU .BUKAN KAMI BUAT BUAT BUTA DENGAN KEJADIAN NI .



jangan terus salahkan kitorang .



























emo pulak aku .
tapi seyes sedih .

macam tuduhan melulu pun ade jugak ;(



4 bantah cakap cikgu:

sherah said...

arc 13 ke

oranglidi said...

oh. apakah isu sbenanya?

RasyidHamid said...

siot je kan die.....asal die jer tak sound terus??????????? huh??? nak tunggu student UIA gak???? barua tol...!! means die pon tak bran...has no guts!! senang2 jer point....ciss!

cely said...

apekahh? ce cite ce cite?