Sunday, April 10, 2011

.aku nak mengutuk lahh neyh weyyh.

tajuk dah keji gila .
jadi entry super keji .

aku masih belum tidor.
orang lain semua dah pengsan.
padahal esok nak jadi gambargrapher kat johor .
harap tak tertidur masa snap gambar =.='

aku bosan jadi aku layan youtube .
macam macam vlog aku tengok .
okayy . nak kata aku ketinggalan lahh tuh .
sebab sume vlog yang aku tengok tuh , sume dah berpuluh puluh riban views .

ouhh sejak bila kau layan vlog innz ?
bukan kau banned ke vlog ni .

ouhh sorry , i just tak layan vlog vlog dekat 1 tube jehh.
kat youtube , i layan .
erk . ade beza ?
ahh yang pasti aku tak tengok vlog blogger kesayangan korang tuh .
wakaka ;D

aku tengok one vlog ni .
a lady and her friend .
sekali sekali lady ni tunjuk lah lahh body figure her friend .
actually nak tayang attire yang diorang pakai .
memula okay .
sampai dah nak habis tuh , aku macam "erkk, besar gila tetek kau, baju ketat nak mam pulak tuh" *mata terjegil*
sarung nangka lagi longgar dari tuh .









okayy bocor rahsia , both of them wearing hijab .
enuff .

































pakai ketat sebab rasa sexy kann ?
alaaa, i taw lahh .
tu yang nak tayang semua tuh .
hehe ;D

8 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

johor area mane tu?? tak ajak pon kan.. dush3x.. ish3x.. vlog camtu pun nak tgk ke?? baik tgk vid saya nikah lagi bagus.


latest -
Follower Dan Visitor Tetap

Kaizen Shinobi.com said...

ces... mata ko pun tengok ke situ gak ke? hahaha

Anonymous said...

pakai tudung, baju ketat..
apekah maksudnye?
balut or tutup aurat?

Botak said...

pasni nak buat vlog kasi tayang bulu kaki., takpun bulu ketiak., mesti ramai viewers., hahahaha...

Unknown said...

baru macam nak terasa bila cakap "a lady and her fren" tp bila ckp psl tayang attire, hoo takde2. hahaha

qilamahadi said...

hahah
okkay !!

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

minah-minah tudung zaman sekarang ..

Nurhazirah Mahzan said...

kak maria helena kan yg 1tube tuh ? huhu .