Wednesday, April 13, 2011

.blogger pernah jumpa #1.

hye korunkkkk ~ (sambil lambai lambai tangan bukan macam usop wilcha)
*shara, if u read this, saya tak cakap psl awak, sy ckp psl budak tuh ;p
erk .

since aku tade mende nak cakap tapi nak up entry jugak, maka terhasil lahh segmen ni.
wahh ~ dah pandai bersegmen kau sekarang ni.
tapi jangan risau, ini tak melibatkan sesiapa .
tak yah kau nak amek header aku , tepek kat entry kau .
lepas tuh buat entry ampu ampu aku .
annoying tahu .
bhahaha !

aku nak cerita pasal blogger.
aku akan cerita seorang demi seorang blogger yang aku dah jumpa.
tak ikut order, random jeh ni kayy .
so, siapa yang aku dah jumpa, sila ambil no giliran .
anda akan dilayan sebentar lagi .

first blogger aku nak cite .
Mr.O

aku kenal Mr.O ni dah lama okayy .
masa tuh dia baru lepas SPM.
kira kira  3 tahun lepas kalau tak silap .
pangkat hadek hadek aku budak ni .
HAHA !

dia budak uia jugak .
jumpa dah banyak kali sebab salu terserempak dekat kuliyyah .
ate, kami satu kuliyyah kot .
tapi sekali jeh baru lepak dengan dia .
time tuh , lunch bersama .

cube usha entry ni -> klik sini lahh der 
3 tahun lepas kann ?
lama kann aku kenal dia .
tak sangka boleh jumpa kat uia .

aku ingat lagi , dia cerita yang mak dia nak sangat dia masuk maktab tapi dia nak masuk uia.
apply maktab banyak kali tapi tak dapat .
tu yang masuk uia ;D

kenal kat blog, lepas tuh add kat myspace, lepas tuh lost contact .
aku ade jugak cari dia masa lost contact tuh tapi tak tau cene .
sebab aku tade nombor dia .

baru baru ni , eh baru tak baru sangat lahh , aku borak dekat fb kawan dia, azwan .
lepas tuh, aku rasa dia cam aku lagi kot, terus dia add .
aku memula tanak approve sebab aku tak kenal kan .
aku tengok nama, tak familiar, aku hold dulu request dia .
lepas tuh azwan IM cakap mie zali suh approve dia .
aku approve lah, sekali tengok "laaaa, kau ke ?"
dah jodoh,  buat macam mana pun tetap bersama .
wakakaka .
jodoh kawan lahh weyh .




sekarang salu keep in touch kat fb tak pun sms jeh .
senang .
















tunggu next blogger pulak ye ;)
ramai okayy ;D
tapi still boleh dikira ;D



stay tuned.
to be continue ...


11 bantah cakap cikgu:

A.I said...

asal aku tak penah jumpa ko eh walaupon kita satu uia? grr grr!

Kaizen Shinobi.com said...

yes... next entry tentang aku... hahahhaha

sherah said...

aku mane aku XD jumpe 10 saat kot time tu XD

Taufan Bin Ribut said...

<----------x penah jumpe sebab x femes..

cik aiLebiu said...

best ler kome dah ramai blogger jumpa..awok x pernah huuhu..

Misshy Innz said...

@AISHA INANI

ko cam aku ke? haha

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

sabar sabar ;D

Misshy Innz said...

@sherah

taw tak peee ;D

Misshy Innz said...

@Taufan Bin Ribut

aiyakk ~ mana kira pemes ke tak meyh ;D

Misshy Innz said...

@cik aiLebiu

jom jumpe ! ;D

PriNceghOstz said...

woah...entry pasal aku..nie tacing nie..hehehe