Tuesday, April 12, 2011

.blogger tak de life ? .


*budak ini sangat menyenangkan saya . =) glad that you were born , niece =)*



blogger tegar tak de life ?
aah ! memang pun .

pandangan peribadi , aku rasa blogger tegar memang takde life .
blogger tegar ni yang asyik dok update blog, ngadap lappy 24 jam , tido, makan, kerja semua dengan lappy dan blog .
paham ?

aku pernah lahh dulu kann jadi blogger tegar .
tu yang setiap hari 2 3 entry up .
tapi sekarang dah kurang .
sehari satu pun kadang kadang payah .
sampai ade yang tegur "nape tak aktif blogging ?"

aku terkejut .
huh ? yeke ? yeke ?

lepas tuh , aku belek belek lahh dashboard .
aah lahh , aku dah jarang update entry .
ngee ~

aku ingat tade yang perasan .
maklumlahh aku bukan artis REMAJA macam yang lainn kann .
sekadar di pinggiran golf jeh .
kah kah kah !

masa aku jadi blogger tegar dulu , asyik duduk dalam bilik jehh .
bangun pagi , blog,| lunch , blog , | dinner , blog .
80% dari 24 jam adalah bersama blog .
yang lagi 20% tuh pergi kelas, isi minyak motor dan lain lain .
kadang kadang makan pun malas =.='

kan tade life tuhh .

sekarang tak lahh weyhh .
aku bukak jeh blog .
tapi tak update .
bukan tade cerita tapi aku yang sengaja tahan nafsu update entry .
baik aku tido ke, baca novel ke, berfoya foya ke, shopping ke .


aku enjoy dengan hidup sekarang .
hari hari keluar jumpa orang .
dapat berborak , makan makan .
best !













in a nutshell , blogger tegar memang tak de life .
itu jeh nak cakap .









ada argument ?
sila argue dengan aku .











lepak dengan bloggers tak di kira bersosial walaupun sebenarnya anda sedang bersosial sebab blogger blogger doesn't makes any social actually .
korang lepak dan berborak pasal blog jugak !
betul kann ?



aku blogger, aku tahu lahhh .
sikit sebanyak mesti ade selit gosip gosip blog .
lalalalaa ~























dah boring jadi blogger ke innz ? =.='