Tuesday, April 26, 2011

.aku bukan sombong tapi............

aku ada habit yang sangat menyusahkan orang .
serius .

silent phone without vibration .

dah lah silent, lepas tuh tak vibrate pulak .

sebab aku tak suka handphone aku berbunyi .bergetar ke hape ke .
nape tah .
rasa macam disturbing , walaupun aku tak de kerja .
dok rumah je , tak busy , tapi bila handphone aku berbunyi , aku rasa macam "sape pulak niiiii. eeee"

kalau nasib baik , handphone tuh tengah kat tangan aku , macam aku tengah main game ke, dengar lagu ke .
boleh lahh aku jawab call kau .
kalau tak , tunggu lah aku tengok balik handphone tuh .

lepas tuh, biasanya aku akan call balik .
haaa , aku tak kedekut okay .

aku memang tinggalkan handphone atas katil je .
aku bukan jenis yang handphone WAJIB ada kat tangan 24 jam .
dah jadi macam hamba handphone pulak aku rasa orang yang melekat dengan handphone 24 jam uh .
*rimas kau tahu tengok orang yang 24 jam dengan handphone, tak penat je jari uh taip mesej ? kalau on call, aku boleh terima lagi*
aku tak kisah pun keluar rumah tanpa handphone .
yang penting , purse .
sebab ada lesen dengan IC .

cuma , kalau aku keluar dan aku memang expecting / nak jumpa orang , baru aku bagi handphone aku berbunyi .




teruk kan perangai .
baik tak yah pakai handphone kau ni innz .
HAHAH !



dua hari lepas , ada sorang ni , dia memang hari hari akan call aku .
dan aku memang malas nak layan dia .
sebab bercakap dengan dia memang boring nak mampus doshh ~

dia call aku dah berapa hari , tapi aku ignore jeh , call balik tidak, mesej pun tidak .
dia hantar mesej "sombong betul u skang kan . i call dah tak nak angkat"

aku macam "ek ?"



kau ingat aku nak call balik mintak maaf ke ?
TAK WEYHH .

okay, ini kejam .
sorry bro .
;)






bulan depan, lesen dengan roadtax expired .
kopak aku bhai .
eh , sejak bila pulak kau yang bayar lesen dengan roadtax ?
HAHAHA !

10 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

hahaha. mcm ak plak, skali dah silent, slamanya aku silent. takut bila ak bukak bunyi nanti terlupa tutup balik. dlm kelas kang bunyi segan den.

Lea Isnawi said...

uish
bahay jugak tu kalo selalu ignore phone
kalo ermergency kes cmne

khairiyah said...

kte mcm lbey kurang je inzz..kalo dok uma mmg ske letak phone dlm bilik n silentkan..rimas nak pegang salu. sampai ade org ngamuk bru lah letak tepon dkt2..kih kih

Unknown said...

eh sbijik betul kes.
sampai part ada org yg membosankan call tu pon same
wakakakaw

Fariq Jalil said...

time kat umah jarang gila ah nak tengok henpon tu hidup ke tak.heeee. <== copy paste ayat milimilo kat pesbuk je.. sebab sama jenis.. :p

Cik Pipi said...

@oranglidi

ni lagi parah . ;p

Cik Pipi said...

@lea


tu ler psl. esh3 ;p

Cik Pipi said...

@khairiyah

same same ;)

Cik Pipi said...

@Ery Farieha

haha. kau tiru aku en ?

Cik Pipi said...

@Fariq

give me ten on the wind.
haram sep tangan. haha