Saturday, April 16, 2011

.free call on your birthday.

hari ni birthday adik aku .
"HAPPY 19th BIRTHDAY ALIP"

tapi malam tadi celebrate untuk birthday ami jugak .
"HAPPY 16th BIRTHDAY AMI"

[gambar kek tak dapat upload]

birthday ami = 2/4
birthday alip =16/4
so , kira sekali lahh sambut bday .
tapi tiap tiap tahu , aku cakap benda yang sama .

"padan muka korang lahir same bulan, kan dah dapat satu kek je . aku dengan adik, sorang satu kek."

akak kejam .
HAHAH !

petang semalam , alip balik , dia dah cakap awal awal .
"malam ni call free weh"

malam tadi lepas pukul 12 , dia cakap lagi .
"handphone aku dah free dah tu"

dalam pukul 12 lebih , time tuh aku ngah on phone pakai handphone aku dalam bilik , alip ketuk pintu bilik .
"ko tak nak ke? free ni . rugi kang"

tanpa segan silu , aku pun amek lahh handphone yang dia hulur .
kau gila.
rezeki uh .
setahu sekali jeh dapat tahu .
HAHAH !

ce teka sampai pukul berapa aku on phone semalam ?
pukul 5 pagi .
dem .
kul 330 pagi uh aku dah ngantuk sebenarnya tapi niat memang nak kacau orang lagi .
call zahid , dia dah tido tapi terbangun sebab dengar bunyi handphone .
kesian pulak , aku suruh tido jeh .
lepas tuh , aku call zizul.
aku tahu dia mesti belum tido punya .
tu yang sampai ke pukul 5 uh .
lama pulak borak .
HAHA !

petang tadi aku call abang mie pulak .













wahh ~ heaven betul .
terima kasih lahh ye maxis .
lagi 2 bulan , aku pulak .
HAHAH !





tapi celcom lagi syok en .
7 hari deret .


tu pasal lahh agak nya ade orang tuh hari hari bergayut 2 minggu lepas.
thee ^___^

0 bantah cakap cikgu: