Saturday, April 30, 2011

.jangan dedahkan blog kalau nak amalkan sikap "blog aku , suka hati aku".

okay , tajuk kau nak panjang menjela eh innz.
siapa ajar ni ? grr ~

jadi blogger kau kene ;

kuat .
kalau kau suka ping blog ke merata tempat , kemungkinan untuk mendapat haters tuh besar kau tahu . jangan melenting bila ada anon kutuk kau kata blog kau tak best , merepek ,dan banyak lagi . aku dulu macam tuh gak tapi bila dah lama jadi blogger ni , aku dah OKAY ! =) bila kau ping blog , maknanya kau nak blog kau dikenali ramai . jadi , bersedia lah kau untuk hadapi segala cabaran . HAHA !

orang ni pelbagai perangai . kalau yang baca , tak puas hati ,dia diam atau bla , tak pe. kalau dapat readers yang jenis , dah baca, tak puas hati , lepas tuh mengutuk tak tentu hala , ini payah . kau memang kena banyak sabar =)

aku ni kategori pertama sebenarnya tapi ada seorang je blogger yang aku memang anti gila . tah lah. meluat tahap gaban . aku rasa kau pun dah tahu kann ? HAHA ! blogger lain okay jeh . mungkin sebab dia masih tak mintak maaf kot . tu yang terasa sangat . kau doa doa lah aku lembut hati nak maafkan dia . kalau tak , aku mati tak sempat maafkan dia, sia sia jeh hidup beliau . lalala ~

aku memang jeles dengan YUYU uh sebab dia naik dengan cepat . aku pun tak paham macam mana dia naik dengan cepat . mybe dia pakai lif , aku masih pakai tangga kot T___T . tapi aku tak benci dia . even aku tak follow blog dia , tak pernah komen  tapi hari hari aku baca entry dia . okay , kira aku silent reader lah eh . hehe xD

even aku dah tak kawan dengan ZACK tapi aku tetap follow up pasal dia . again , i'm a stalker. HAHA ! tapi tak de lah aku pergi terjah rumah dia ke, skodeng dia kat area seremban ni ke . ouh no . melampau benar tuh.

bak kata FATIN , cuba kawan dengan semua orang , and u'll find happiness in life . aku kawan je dengan semua orang tapi kadang kadang , syaitan ni hasut untuk rasa negative towards someone . haih ~ tak tahan godaan betul aku . aku bukan sengaja nak cari pasal dengan orang . tapi kalau dah aku rasa orang ni memang menjatuhkan maruah aku , takkan aku nak buat buat pekak dan buta . nampak sangat aku memang takde maruah . wuu ~ aku pun ada harga diri weyh . ingat orang kaya , femes je ke yang ada harga diri . ouh pehlis .

aku rasa suck sangat hidup aku bila tukar sekolah masa form 4 . first week , aku kena buli . first time ever . kalau sebelum tuh aku memang baik dengan semua orang . aku kawan dengan semua orang . tak pernah aku benci sesiapa tapi sejak tukar sekolah , hidup aku totally down ! semua gara gara kene buli . MEMANG ! kesan dia lekat sampai sekarang . sejak tuh , aku jadi seorang pembenci , dan aku dah pandai nak benci orang yang buat jahat dengan aku . hati aku mula sensitif tak menentu . semua salah bohsia bohsia yang dah rabak tuh . huh .

aku tak tahu nak salahkan siapa , aku jadi macam ni T____T . salah parents yang tukarkan aku sekolah ? salah aku yang tak pandai bawak diri ? atau salah kan sekolah yang tak de usaha nak banteras kes buli kat sekolah . aku kene buli dan aku jugak kene marah dengan cikgu . ini tak adil bhai !









HAHA !
kau perasan tak aku dah masuk sesi luahan perasan .
adoii ~ kelaut sudahh .
sorry . ;)
tapi macam lega sikit lepas tulis kat blog . thee ^__^

10 bantah cakap cikgu:

sherah said...

emo paesal?piriod?

J.Syazwana said...

macam tak percaya jek ko penah kene buli. kahkah !

izuddinrahim said...

ala.. rugi aku tak join buli ko kan? haha

Jujurara said...

haah la..cam tak prcaya jerk kak innz pnh kena buli..biar ke betik??

Cik Pipi said...

@sherah

pandai ! . haha xD

Cik Pipi said...

@J.Syazwana

tak caye ?? kenapa3 ?

Cik Pipi said...

@kembatolo™

yg buli aku uh sume pompuan der ;p

Cik Pipi said...

@pwincess Lov3y dOv3y

betik anggur pisang sume ade. ;)
betul3 ;D

Fatin Liyana Asri said...

name kite ade! maceh innzz! hehe ko mmg seorang blogger yg cekal!

Cik Pipi said...

@Fatin Liyana

haha. tq ;)