Meet This Blog In Facebook !

Sunday, April 17, 2011

.tolong jawab soalan saya.

saya seorang perempuan .
tapi saya punya ramai kawan lelaki .

saya seorang perempuan .
tapi saya selalu keluar dengan kawan lelaki .

saya seorang perempuan .
tapi saya lebih selesa berborak dengan kawan lelaki .

saya seorang perempuan .
dan saya nak tanya , salah ke kalau kawan , keluar dan berborak dengan kawan lelaki ?

















sebab ..













bila saya kata "saya kat luar dengan kawan lelaki"mereka , yakni kawan yang lain , akan cakap "banyak betul skandal"









kawan lelaki = skandal ?
damn .
i didn't know about that .






haih ~ sabo je lahh ~

10 bantah cakap cikgu:

khai said...

banyak nya skandal :D

Syazwana said...

fuyohh layout baru
rajen gilos
:D

rafiq said...

jadi laki je terus. kan senang?

Nadzirah said...

haha. xsalah pun. biase lah tuh. dorang penat nnt diorang benti lah tuh :)

cantiklah layout. heee :)

kasih said...

tadek hal la weh. aku pon sama camko gak.. kwn lelaki lagi ramai. biar je la mulut orang yg mengata tuh..bukan kita leh tutup,

Misshy Innz said...

@khai

haipp !~
haha xD

Misshy Innz said...

@Syazwana

riadah time cuti .
bhahah !

Misshy Innz said...

@rafiq

dah ketentuan jadi perempuan ;)

Misshy Innz said...

@Nadzirah

hee ;)
macehh ;)

Misshy Innz said...

@kasih

yg ckp uh lelaki kot.
tak paham aku .
HAHA!