Monday, April 4, 2011

.entri in ber emosi sikit.

Aziz Hazmi .

aku kenal dia melalui blog hanis .
masa tuh , dia buat vlog untuk hanis .
ye, dia sangat suwit .
aku suka sangat ;)

aku download sume vlog yang dia buat untuk hanis .
ada dekat pc di rumah .
aku bukan lahh syok , tangkap cintan dengan dia.
ouh no .
aku suka sebab dia berani approach hanis and dia suwit .
tu jeh .
takde perasaan lain .

masa mula mula dia buat Aziz Hazmi Pages kat fb , aku antara yang rajin komen komen dengan dia .
boleh kata setiap hari .
tapi lama lama , aku jadi pemerhati jeh .
aku still follow dia kat fb .

tapi semenjak dia kenal  few bloggers lain , aku dah tak berapa nak follow up dia .
ntahh .
dia tak sombong .
dia tak kerek ...
cuma...





aku .
aku yang rasa dia dah tak sesuwit dulu .
sejak dia involve dengan other blogger selain hanis , aku dah tak tengok lagi vlog dia .
aku kecewa ahh dengan dia .
sorry AH =(



atau aku yang bias dengan blogger ?
YES !
aku manusia biasa , tak perfect , tak baik sangat .
korang pun tahu  aku tak suke blogger mana .
and AH do involves with them .
and that's it !






get my point ?
hurm..
tak pe lahh .

aku pernah jeh cakap kat AH pasal ni .
aku dislike blogger this and that .
tapi AH cakap  "takmo lahh ceni, kawan lahh dengan semua orang okay? ;)"






AH , I just can't.
saya ada bad memories dengan mereka .
hati saya masih sakit .
entah bila nak sembuh .










tapi AH jangan risau , saya tetap support AH walaupun saya dah tak enjoy tgk vlog AH ;)
keep it up bro !

6 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

AH? hahhaa

bleh tak jangan bgi abbreviation kat nama orang? wakakkaa weird la plak... hahha

KS takpe... hahaha

Fatin Liyana Asri said...

hi innz !

i think you should accept people just the way they are. either they are better or even worser than ourselves.

Stop hating & make friends. You'll find this earth a better place to live =)

just my 2cent! sorry if you feel offended.

Unknown said...

LOL!

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

dah dia gelar diri dia macam tu ;)

Misshy Innz said...

@Fatin Liyana

hye fatin liyana !
hurmm.. susah3 .
dah cuba tapi ntah tetap rasa annoying . grr ~

will improve myself better .
thx for the advice ;)

Misshy Innz said...

@cik EPAL

perlu ke aku balas komen mu yang tiga huruf ni ? ;p